Hoppa till innehåll

95alexander95's


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Dålig på att ta kritik kanske?

Så han tar bort sidan istället? Smart.

 

Måste hålla med dig där. Om han la ner sidan för att han fick kritik är det ju nästan löjligt. Man ska förbättra, inte radera bara för det får lite "negativ" kritik.

Redigerat av ZoZXZSSF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni att jag har tagit bort sidan bara för att ni skrev lite kritik -.- ?

 

Sluta gå efter era gissningar, och tro att det är rätt! Nej, men jag vet faktist inte vad som hänt. Måste vara subdomänen som strular.

 

Här har ni i alla fall original sidan (från webhotellet) tills jag fixat subdomän: http://www.alexander95s.byethost4.com/

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ni att jag har tagit bort sidan bara för att ni skrev lite kritik -.- ?

 

Sluta gå efter era gissningar, och tro att det är rätt! Nej, men jag vet faktist inte vad som hänt. Måste vara subdomänen som strular.

 

Här har ni i alla fall original sidan (från webhotellet) tills jag fixat subdomän: http://www.alexander95s.byethost4.com/

Kallas att spekulera ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innehållet är ju skräp. Det mesta är ju "comming soon" (Som f.ö stavas Coming Soon) och det som finns är löjligt.

Och av alla gratislayouter har du valt en väldigt dålig en.

 

 

Bättre kan du.

Så du menar, att på ca 3 minuter har du kollat igenom alla mina videos osv.?

 

Jo, bättre kan jag. Men sidan var inte mega seriös, gjorde den på en halv dag. Behövde en hemsida med mina videos på.

 

EDIT: På min första (och enda xD) tutorial så ser det ut att vara väldigt dålig kvalitet, men tryck på "Play" så blir kvaliten direkt bättre.

 

Omg, om den inte är mega seriös och du gjort den halv dag... Varför vill du ha feedback då? Joo, för positiva saker, och när man skäller något så säger du att du gjorde den på en halv dag.

 

Som tolin säger, Det mesta är "Comming son" vilket stavas Coming soon. Om du inte är färdig med en sida ska du inte posta den för feedback. Föresten så har du dålig engelska på index.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 5 veckor senare...

En väldigt tråkig sida. Ser inget "bra" med den.

Man behöver inte ha en sida för att den är "bra"... Ja har bara en sida för jag tycker det är kul :P

 

Kul att ha en hemsida som ingen kommer till ?

Nej!

Det är som att blogga med 0 visningar, helt onödigt.

Jag tycker du ska lägga ner tid varför slösa vår tid genom att göra en sida på en halv dag och shit.

lägg tid på den, gör lite eget.

Lägger du tid och så kan resultatet bli rätt bra tillslut.. Men just nu känns det bara som något du kommer slösa cirka 4 timmar på sedan har du sidan i typ en vecka sen kommer du på något annat, right ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...