Gäst MacGyver Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Hejsan! Jag skulle gärna se att texten om att ens inlägg har ändrats inte syns om man ändrar inom fem minuter efter att inlägget har postats, det kan ju bara vara en liten ändring som man gör t.ex. med ett stavfel eller något liknande som man missade (om man förhandsgranskade) och då tycker jag att det ser ganska dumt och fult ut med den där texten. :) Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Mjo fem minuter efter att inlägget gjorts låter som en bra idé, hatar när man måste ändra sig i en felaktig formulering två gånger på någon minut så blir inlägget helt kladdigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Låter som en mycket bra idé. Dt är ofta som jag postar och sen läser igenom inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Hejsan! Jag skulle gärna se att texten om att ens inlägg har ändrats inte syns om man ändrar inom fem minuter efter att inlägget har postats, det kan ju bara vara en liten ändring som man gör t.ex. med ett stavfel eller något liknande som man missade (om man förhandsgranskade) och då tycker jag att det ser ganska dumt och fult ut med den där texten. :) Vad tycker ni? Tycker det låter som en mycket bra idé! Men 10 minuter låter bättre än 5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Tycker själv att det ska vara 5 minuter + att ingen har postat efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Tycker det låter som en dålig idé. Stör mig inte alls på det, och folk kommer bara smygändra :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Tycker det låter som en dålig idé. Stör mig inte alls på det, och folk kommer bara smygändra :|fattar inte heller varför man stör sig på det :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 fattar inte heller varför man stör sig på det :sFör att det ser så satans kladdigt ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 fattar inte heller varför man stör sig på det :sFör att det ser så satans kladdigt ut? Det kladdet du ser MG är kanske ett annat kladd? ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Det kladdet du ser MG är kanske ett annat kladd? ;|Nej det torkar jag upp. :D Det här kladdet går inte att torka upp. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Det är väl bara att man kollar igenom vad man har skrivit innan man postar det, eller...? Redigerat 3 Augusti 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg