Zhug Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Hej, hur mycket tror ni att mitt wow account är värt? Här kommer lite Info: En lvl 80 orc hunter med 3 heroes' och en valorous, annars finns det lite naxx10/25 man drops. På gubben finns det normal flying och runt 1k guld, kan lätt tjäna mer med sina proffesions 450 mining och herb. Denna charen ligger på en pvp server.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%ADzu Sen finns det lite alts b.la en 64 1 bar till 65 tauren warrior på en normal server, inget märkvärdigt, lvling gear finns även Plate lvling shoulders + axen med en crusader enchant på, använt dessa när jag lvlade min paladin som i nuläget är lvl 24. Finns en hunter twink också på pvp servern Stormscale, inte spelat på den på länge nu eftersom blizzard nerfade, har fishing boots på henne men som sagt kan inte använda dom lika med min 40 stam enchant på legs.. Ja, det är väl det mesta, Spell power macen som man köper för Emblems of Heroism finns också. Hur mycket tror ni att jag kan få? Playtime finns typ 1 ½ månad till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Kan väl tänka mig 1000 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1000? Vad tror ni andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Skulle säga samma tbh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 1000som max men kan la rippa ngn 14åring på 1.5k skulle jag tro :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lägger ut den för 1 o 2 då! Sen får dom la pruta ner den till 1000 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 10kr typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Och där vakna komikern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 900-1100kr typ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hej, hur mycket tror ni att mitt wow account är värt? Här kommer lite Info: En lvl 80 orc hunter med 3 heroes' och en valorous, annars finns det lite naxx10/25 man drops. På gubben finns det normal flying och runt 1k guld, kan lätt tjäna mer med sina proffesions 450 mining och herb. Denna charen ligger på en pvp server.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%ADzu Sen finns det lite alts b.la en 64 1 bar till 65 tauren warrior på en normal server, inget märkvärdigt, lvling gear finns även Plate lvling shoulders + axen med en crusader enchant på, använt dessa när jag lvlade min paladin som i nuläget är lvl 24. Finns en hunter twink också på pvp servern Stormscale, inte spelat på den på länge nu eftersom blizzard nerfade, har fishing boots på henne men som sagt kan inte använda dom lika med min 40 stam enchant på legs.. Ja, det är väl det mesta, Spell power macen som man köper för Emblems of Heroism finns också. Hur mycket tror ni att jag kan få? Playtime finns typ 1 ½ månad till! Hade du försökt sälja den cirka en månad innan 3.2 hade du kanske fått 1000 kr och kanske lite mer.Men efter Patch 3.2 förenklingar i spelet så tror jag inte accountet är mer värt än 700kr, om man tittar noga. Sen har Blizzard gjort det så de möjligt och byta sida snart med sin karaktär, då sjunker folks sökandet på en särskilld sida för och spela med kompisar. Jag skulle sagt 700kr och då ska du va glad för det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShamanOwns Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hej, hur mycket tror ni att mitt wow account är värt? Här kommer lite Info: En lvl 80 orc hunter med 3 heroes' och en valorous, annars finns det lite naxx10/25 man drops. På gubben finns det normal flying och runt 1k guld, kan lätt tjäna mer med sina proffesions 450 mining och herb. Denna charen ligger på en pvp server.http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=K%C3%ADzu Sen finns det lite alts b.la en 64 1 bar till 65 tauren warrior på en normal server, inget märkvärdigt, lvling gear finns även Plate lvling shoulders + axen med en crusader enchant på, använt dessa när jag lvlade min paladin som i nuläget är lvl 24. Finns en hunter twink också på pvp servern Stormscale, inte spelat på den på länge nu eftersom blizzard nerfade, har fishing boots på henne men som sagt kan inte använda dom lika med min 40 stam enchant på legs.. Ja, det är väl det mesta, Spell power macen som man köper för Emblems of Heroism finns också. Hur mycket tror ni att jag kan få? Playtime finns typ 1 ½ månad till! Hade du försökt sälja den cirka en månad innan 3.2 hade du kanske fått 1000 kr och kanske lite mer.Men efter Patch 3.2 förenklingar i spelet så tror jag inte accountet är mer värt än 700kr, om man tittar noga. Sen har Blizzard gjort det så de möjligt och byta sida snart med sin karaktär, då sjunker folks sökandet på en särskilld sida för och spela med kompisar. Jag skulle sagt 700kr och då ska du va glad för det också. när kommer det ut så man kan byta sida? och kommer det kosta något? on topic: Tror du kan få iaf 800-1000 kr för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag är ganska säker på mera, kolla på profs, herb 450, underbart för gold farm. och så har du ju 1k redan. lägg ut för 1500 ffs ;)) Det e köparnas jobb att pruta. Lycka till! Y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg