Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Hai, lirar någon annan här FarmVille på facebook? Det är gjort av Zynga och går ut på att man gör sin egna farm, säljer råvaror och blir bättre och bättre och kan köpa djur, olika träd, bär, frukter och sånt. Nu vet jag inte om det finns vanligt, men på facebook är det en populär applikation. Om ni lirar och vill adda som granne skicka PM med erat facebooknamn så addar jag er! /Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Men för fan ludvid, sluta äckla dig :D <3 och ja, jag ska kalla dig för ludvid. Redigerat 11 Augusti 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Det är det bästa som går att göra Oggie när vädret suger :D<3 Och ja, jag ska kalla dig för oggie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Det är det bästa som går att göra Oggie när vädret suger :D <3 Och ja, jag ska kalla dig för oggie. Okej du vinner luddevidaindivid. Ska checka skiten.. - Varför inte börja spela Travian eller liknande? I remember when we rockade. Redigerat 11 Augusti 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Lirar travian när sez börjar om liksom, ska tagga jäte DonaldDUck och min polare som låg topp 20nån gång ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Lirar travian när sez börjar om liksom, ska tagga jäte DonaldDUck och min polare som låg topp 20nån gång ;| u bettah do yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Okej jag ska göra en facebook nu gosse Okej jag ska göra en facebook nu gosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Yes, jag nördar för att klå min kompis ^^ Han hade väl spelat en vecka, lvl 8 typ. På en dag, drog jag om honom :P Är nu lvl 11 och har expanderat min farm till 14x14. Har spelat i stort sett exakt 2 dygn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Okej jag ska göra en facebook nu gosse Okej jag ska göra en facebook nu gosse Okej nu sska jag testa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Har man spelat både Travian och Runescape går det inte faila på FarmVille... Du har tiderna.. "Måste spela", från Travian, och uträkningarna, mest xp/money från RuneScape... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 testade inte spelet igår, så jag går för det NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Lirar travian när sez börjar om liksom, ska tagga jäte DonaldDUck och min polare som låg topp 20nån gång ;|jag kommer faila på sez ;) Spelar med två irl-kompisar som visserligen är kul att spela med. Men är inte särskilt bra (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.