Dezen Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Våga vägra facebook! Hela min klass nördar farmville på rasterna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Våga vägra facebook! Hela min klass nördar farmville på rasterna :( Stå emot grupptrycket :) Eller så kan du få mitt konto, antagligen är det bättre än deras konton, såvida de inte kört i flera veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Började igår^^ försökte hålla mig undan men det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Våga vägra facebook! Hela min klass nördar farmville på rasterna :( Stå emot grupptrycket :) Eller så kan du få mitt konto, antagligen är det bättre än deras konton, såvida de inte kört i flera veckor. Du kan ta ditt konto och köra upp det någonstans :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Dezen g0es protect the MINDddd11111!!! - Nejmen jag kom till lvl 17 igår. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Slutade förra veckan. Blev lvl 38, allt som finns kvar på farmen just nu är en villa, en cykel, en skottkärra samt några skyltar. 10 blåa ribbons, 3 röda samt 2 vita vart det innan jag slutade. http://img43.imageshack.us/img43/4668/scr6843720.jpg Nice :) den bästa jag hittade bland mina vänner 29, inte många över 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Lvl 6 : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Spelade till 15 sen så började man tröttna och odlade bara saker som tog typ 4 dygn sen lade jag av helt... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbieque Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 jag är intresserad av att få det^^ :P Ger bort mitt facebook konto med tillhörande Farmville farm! FarmVille: Lvl: 26, 29926 xp, 74 xp till level 27. Expandering: Max, d.v.s 20x20. Omsättning: Går att omsätta uppemot 2-300´000 om dagen. Pengar: 285967 coins. Djur/träd/föremål: ca 20 kor, 3 hönor, 1 anka, 1 gris, 3 får och en häst. ca 25 apelsinträd och 10 övriga träd. 2 traktorer samt lite skräp. Vänner: 16 stycken. Ribbons: 2 blå, 5 röda, resten gula/vita. Övrigt medföljande: Lista på alla crops med profit/h och xp per crop. Även en del script för ghostmouse 2.0 kan skickas med, dock är dessa inte särskilt bra. Skänkes p.g.a intressebrist. PM för kontot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 jag är intresserad av att få det^^ :P Ger bort mitt facebook konto med tillhörande Farmville farm! FarmVille: Lvl: 26, 29926 xp, 74 xp till level 27. Expandering: Max, d.v.s 20x20. Omsättning: Går att omsätta uppemot 2-300´000 om dagen. Pengar: 285967 coins. Djur/träd/föremål: ca 20 kor, 3 hönor, 1 anka, 1 gris, 3 får och en häst. ca 25 apelsinträd och 10 övriga träd. 2 traktorer samt lite skräp. Vänner: 16 stycken. Ribbons: 2 blå, 5 röda, resten gula/vita. Övrigt medföljande: Lista på alla crops med profit/h och xp per crop. Även en del script för ghostmouse 2.0 kan skickas med, dock är dessa inte särskilt bra. Skänkes p.g.a intressebrist. PM för kontot! Jag har redan fått det (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Jag är level 19 (Snart 20 runt 200XP kvar) Har runt 30 vänner, lol.(asså på farmville:p) ett tips: adda så många du kan och gå in och hjälp alla på farmville varje dag...Du får extra XP/Pengar..Tycker det duger om man vill ha snabb lvlup! EDIT: råkade skriva lvl 119 (lol) Redigerat 23 September 2009 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Hai, lirar någon annan här FarmVille på facebook? Det är gjort av Zynga och går ut på att man gör sin egna farm, säljer råvaror och blir bättre och bättre och kan köpa djur, olika träd, bär, frukter och sånt. Nu vet jag inte om det finns vanligt, men på facebook är det en populär applikation. Om ni lirar och vill adda som granne skicka PM med erat facebooknamn så addar jag er! /Eru håll inte på och nörda farmville. jag mistänker att det är den sortens spel som man bara ska köra vid sidan om. kör nåt bättre och större typ call of duty, halo odst, gears of war 2 eller nåt sånt Redigerat 30 September 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.