Dave37 Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) tycker att skådespelarna tjänar alldeles för mycket. jag menar 200 000 000 för en roll? vad är motiveringen? vad är det som gör att de inte får 199 990 000 istället? det finns liksom inga steg emellan. antingen tjänar du "lite" för en roll eller så så tjänar du sagolika summor. Jag menar skådespelarna i "vänner" krävde väl $1 000 000 per person och avsnitt? det är ju helt absurt. Redigerat 12 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Lol, 300 miljoner dollar är ungefär 2 261 790 000 kr. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Lol, 300 miljoner dollar är ungefär 2 261 790 000 kr. :PHar du hittat pappas miniräknare? OT: Titanic borde väl klassas som den dyraste filmen med tanke på hur gammal den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 OT: Titanic borde väl klassas som den dyraste filmen med tanke på hur gammal den är? Njae, Cleopatra filmen kostade $47 miljoner dollar år 1963. Senaste G.I Joe gick på drygt 170 miljoner dollar Jo det stämmer G.I Joe gick på exakt 175 miljoner dollar, listan gjordes innan budgeten för G.I var klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Här fortsätter listan samt så står det året filmen är gjord. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_films Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Lol, 300 miljoner dollar är ungefär 2 261 790 000 kr. :P Har du hittat pappas miniräknare? Ne, jag räknade ut det i huvudet. Ne, men jag googlade efter en miniräknare för vanliga miniräknare inte rymmer 100 000 000. Här fortsätter listan samt så står det året filmen är gjord. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_films Hur kan Tarzan va så dyr. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Här fortsätter listan samt så står det året filmen är gjord. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_filmsHur kan Tarzan va så dyr. :o Har hört att en apa tog $250.000 i timman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 dood no way >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Haha lol, kräsen apa. Jag hade för mig att dom gjorde Pirates Of C 2 o 3 samtidigt? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Haha lol, kräsen apa. Jag hade för mig att dom gjorde Pirates Of C 2 o 3 samtidigt? Eller har jag fel? Det stämmer bra det, precis som Matrix 2 och 3, Sagan om ringen 2 och 3 och dom två sista harry potter filmerna kommer göras. (Den sista harry potter filmen blir i två delar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Var det inte Star Wars: Episode 3 som kostade 675 miljoner dollar att göra...? Fyran gick på elva miljoner dollar, vilket jag ser som väldigt lite med tanke på filmens ålder även om Star Wars-filmerna aldrig har haft bra effekter. Men sedan ville ju knappt George Lucas satsa på Star Wars från första början men efter succén med fyran så tror jag nog att han blev lite mer intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jösses, tänka sig att filmer kan ta så mycket pengar. Av någon anledning brukar de oftast inte bli så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.