Hoppa till innehåll

Världens Dyraste Filmer!

Amaeli

Rekommendera inlägg

tycker att skådespelarna tjänar alldeles för mycket. jag menar 200 000 000 för en roll? vad är motiveringen? vad är det som gör att de inte får 199 990 000 istället? det finns liksom inga steg emellan. antingen tjänar du "lite" för en roll eller så så tjänar du sagolika summor. Jag menar skådespelarna i "vänner" krävde väl $1 000 000 per person och avsnitt? det är ju helt absurt.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OT: Titanic borde väl klassas som den dyraste filmen med tanke på hur gammal den är?

Njae, Cleopatra filmen kostade $47 miljoner dollar år 1963.

Senaste G.I Joe gick på drygt 170 miljoner dollar

Jo det stämmer G.I Joe gick på exakt 175 miljoner dollar, listan gjordes innan budgeten för G.I var klar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, 300 miljoner dollar är ungefär 2 261 790 000 kr. :P

Har du hittat pappas miniräknare?

Ne, jag räknade ut det i huvudet.

Ne, men jag googlade efter en miniräknare för vanliga miniräknare inte rymmer 100 000 000.

Här fortsätter listan samt så står det året filmen är gjord. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_films
Hur kan Tarzan va så dyr. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha lol, kräsen apa.

Jag hade för mig att dom gjorde Pirates Of C 2 o 3 samtidigt? Eller har jag fel?

Det stämmer bra det, precis som Matrix 2 och 3, Sagan om ringen 2 och 3 och dom två sista harry potter filmerna kommer göras.

(Den sista harry potter filmen blir i två delar.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var det inte Star Wars: Episode 3 som kostade 675 miljoner dollar att göra...?

Fyran gick på elva miljoner dollar, vilket jag ser som väldigt lite med tanke på filmens ålder även om Star Wars-filmerna aldrig har haft bra effekter. Men sedan ville ju knappt George Lucas satsa på Star Wars från första början men efter succén med fyran så tror jag nog att han blev lite mer intresserad...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...