Hoppa till innehåll

Onyxia Blir 10/25manna Raid.


Nittionio

Rekommendera inlägg

Jag har ju inte skrivit det för hand ^^ Jag har kopierat det såklart.

Har hört att det inte kommer bli riktigt samma tactics, annars vore det lite för enkelt antar jag.

Jag vet att du inte skrivit det sjäv men det står skrivet, eller är kopierat åtminstone, i ditt inlägg. Och jag gissar på att det kommer från mmo-champion, har jag rätt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

How dare anyone out there make fun of Onyxia after all she's been through! All you people care about is epics and making money off of her. She's a DRAGON! What you don't realize is Onyxia is making you a bunch of money and all you do is write a lot of crap about her. All you people want is more more MORE MORE! Leave her alone! You're lucky she even respawns for you bastards! Leave Onyxia alone! Please... Leave Onyxia alone right now! Leave her alone! Please!

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte blizzard komma på nått nytt istället för att göra nya raids av gammla raids? Men annars värkar det ok.

Var det inte du som för några veckor sen tyckte att för varje expansion att man skulle göra om alla raids för att passa level capen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte blizzard komma på nått nytt istället för att göra nya raids av gammla raids? Men annars värkar det ok.

Var det inte du som för några veckor sen tyckte att för varje expansion att man skulle göra om alla raids för att passa level capen?

 

ehm va? Vad snackar du om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte blizzard komma på nått nytt istället för att göra nya raids av gammla raids? Men annars värkar det ok.

 

Var det inte du som för några veckor sen tyckte att för varje expansion att man skulle göra om alla raids för att passa level capen?

 

ehm va? Vad snackar du om?

 

Någon hade skrivit i en post att Blizzard borde göra om så alla 60 och 70 instancer skulle göras om till level capen som senaste expansion för mig sig och han frågade om det var du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...