Hoppa till innehåll

Vadå "ingen Humor?"


Rekommendera inlägg

Ptja, personligen hade jag nog flyttat tråden. Fast vad hade den för värde egentligen?

 

Blir ju mest bara en repetition av "Shit vad synd/otur/whatever" eller "Hahaha vad roligt/ironiskt/oturligt/whatever"

 

Och bara för att du tycker den är kul så betyder inte det att det är en bra tråd. Om moderatorerna skulle gå på vad enstaka medlemmar tycker så skulle inte en enda tråd låsas.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det är inte första gången som Nafrali överreagerar.

 

 

EDIT: Föga förvånande upptäcker jag när jag loggar in idag att (vår käre) Nafrali har sänt mig en tillsägelse för detta inlägg. §3.9. man kan ju fråga sig varför? var detta spam? tillförde det inte något till diskussionen? var det Off topic?

 

Spam var det knappast, skrev inget "sjfksjfsle". Jag anser fullt ut att de tillförde diskussionen lika mycket som något annat inlägg i denna tråd. Uone sa att det var dåligt beslut, och då sa jag att... ja , läs själva. tycker definitivt att det tillförde diskussionen något även om det inte var ett förslag på hur vi skulle kunna lösa det faktum att Nafrali alltid har gått ut hårade än övriga moderatorer på sidan. Off topic var det definitivt inte heller då Nafrali i allra högsta grad är inblandad i topic.

 

Nej, jag TROR att Nafrali bara blev sur för att någon inte dyrkade/höll med honom. det är så diktatorer gör, slå ner alla som inte är tysta eller stödjer regimen. är det nån som missbrukar sina modpowers på fuska så är det Nafrali, vilket jag tror att MÅNGA kan hålla med mig om det, även om de är för rädda för att vara så uppriktiga som jag är nu. Denna tillsägelsen säger en hel del och den kommande varningen som Nafrali antagligen kommer ge mig bevisar det bara ännu mer; Killen klarar inte kritik och han överreagerar.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det är inte första gången som Nafrali överreagerar.

 

 

EDIT: Föga förvånande upptäcker jag när jag loggar in idag att (vår käre) Nafrali har sänt mig en tillsägelse för detta inlägg. §3.9. man kan ju fråga sig varför? var detta spam? tillförde det inte något till diskussionen? var det Off topic?

 

Spam var det knappast, skrev inget "sjfksjfsle". Jag anser fullt ut att de tillförde diskussionen lika mycket som något annat inlägg i denna tråd. Uone sa att det var dåligt beslut, och då sa jag att... ja , läs själva. tycker definitivt att det tillförde diskussionen något även om det inte var ett förslag på hur vi skulle kunna lösa det faktum att Nafrali alltid har gått ut hårade än övriga moderatorer på sidan. Off topic var det definitivt inte heller då Nafrali i allra högsta grad är inblandad i topic.

 

Nej, jag TROR att Nafrali bara blev sur för att någon inte dyrkade/höll med honom. det är så diktatorer gör, slå ner alla som inte är tysta eller stödjer regimen. är det nån som missbrukar sina modpowers på fuska så är det Nafrali, vilket jag tror att MÅNGA kan hålla med mig om det, även om de är för rädda för att vara så uppriktiga som jag är nu. Denna tillsägelsen säger en hel del och den kommande varningen som Nafrali antagligen kommer ge mig bevisar det bara ännu mer; Killen klarar inte kritik och han överreagerar.

 

Mja, att endast skriva "Ja, det är ju inte första gången som Nafrali överreagerar" tillför väl knappast något, utom ett visst mått av dryghet. Lite synd att folk skall behöva bli tillsagda innan de kläcker ur sig något konstruktivt.

 

Hur du ens kan jämföra Nafrali och/eller fuska.se med diktatorer och regimer är lite beyond me, som man säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur du ens kan jämföra Nafrali och/eller fuska.se med diktatorer och regimer är lite beyond me, som man säger.

Det är samma sak på olika nivå, precis som när ni jämför vad jag gjorde på fuska.nu med en liknande situation i verkligheten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...