Hoppa till innehåll

Varning!


Touchmagic
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...

jag fick nyss en länk av en på min friendlist på xbox live, den lovade gratis ms points och det stod på svenska i mailet,när jag fyllde i informationen så tog de min msn och mitt xbox live och bytte lösenord så jag kan inte komma in på någon av de. det märkliga är att när jag kollade min systers xbox profil så hade hon fått samma meddelande av MIG! jag hade inte skickat vidare det så det måste vara något som sprider sig när man har öppnat mailet eller så har den som stulit accountet skickat detta vidare till alla på min friend list. så om ni får ett meddelande med länken så radera bara det på direkten! jag har pratat med xbox live supporten och de har som tur är låst kontona. om ni redan har klickat på länken och har fyllt i eran information och har ett kreditkort inläst så kan de ta era pengar och kontonummer också! varna alla på eran kompislista. jag är allvarlig det här är inget kedjebrev eller något sånt. DET ÄR BLODIGT ALLVAR!!! man får bara hoppas att killarna som gör det här blir fasttagna.

 

om ni har blivit utsatta för det här så ring xbox supporten och berätta allt du vet och be de låsa ditt konto så de inte kan göra något. nummer finns på xbox.com under support.

det var allt jag hade att säga.

 

och jag vet att ni tycker jag är dum, men jag kan inte motstå det på något sätt =/

hahahahahahahha!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det ingen som vet länken vill veta vad man ska akta sig för.

om du får ett meddelande om 5000 ms points och att det fungerade och att personen ska köpa arcade spel så är det den, fast har för mig att sidan hette freemicrosoftpointz4u.något det var inte .com iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det ingen som vet länken vill veta vad man ska akta sig för.

Bara någon säger nåt som "Dude, check out this link, free MS points!" det ska man akta sig för, sigh... eller någon som pratar om gratis spel, XBL gold m.m.

 

ohh shit det var den sidan jag skrev in min msn och annat. :( Men jag tyckte det var något skumt med den sidan så jag bytade min gamartag till en annan hotmail och bytade lösenord på min hotmail adress 10 minuter senare hadde det kunnat va för sen!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...