Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar (2.0)


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring

du har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper.

 

Uj uj, vad bitter man kan vara. Och vi gnäller inte.

 

Vad är en "äkta Kattgruppare"?

Citerat eftersom det hamnade långt ner på föregående sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring

du har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med.

 

 

bara för att jag kommer vara inne ofta och så! Men jag fick ej vara med förra gången fast jag gett er en anledning!! så jag vill vara med nu!!

 

Förklaringen är att du var sarkastisk.

 

????????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag skulle gärna vilja vara med. Jag vet att jag har varit helt cp mot KG, men jag har ändrat mig nu. Jag är väldigt aktiv medlem. Jag vet lite grann om allt. Jag är väl inte särsilkt fördjupande i något specillt. Eller jo, jag kan en hel del om foto! Jag älskar att foto och kan säkert lära ut en del till Kattgruppens medlemar! Jag kommer att bli en trogen medlem hos kattgruppen!

Redigerat av Thunderboy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...