Gäst Cakeguy Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Varför har ni rekryteringar när ni ändå är så "stora"?För att du ska whina om att du inte får gå med. :_ Jag whinar inte. Bara undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Varför har ni rekryteringar när ni ändå är så "stora"?Det skadar väl inte att bli lite större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Tror jag blev kickad för att jag inte var så aktiv. Är dock inne väldigt mycket nu och skulle gärna gå med i Kattgruppen igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 vill gärna gå med i gruppen och spammar ej i de andra forum och jag har vart med förut men blev kickad för att jag var för inaktiv men kommer ej vara det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Tror jag blev kickad för att jag inte var så aktiv. Är dock inne väldigt mycket nu och skulle gärna gå med i Kattgruppen igen :) Vi får se. vill gärna gå med i gruppen och spammar ej i de andra forum och jag har vart med förut men blev kickad för att jag var för inaktiv men kommer ej vara det nuNekad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Nekad. varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Nekad. varför??? Svårt att lista ut :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Håll tråden ren, det är till för att rekrytera folk till deras gruppforum, han har tydlig beskrivit vad ni ska skriva om ni är intresserade, inget spam tack. Hur blir jag inte medlem: Du ansöker inte till gruppen, du skriver bara "jag vill va med", alternativt med riktigt dålig stavning. Du blir sur när vi nekar dig och säger att KG suger och att det är en jävla spamgrupp, du gör en dubbelanvändare och slickar röv för att slutligen göra ditt eget GF med forumets mest efterblivna medlem. ja vill va me omg, ett inlägg :D lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Jag skulle gärna vara med, tror jag blev kickad för jag inte var aktiv. Ska vara med aktiv om jag kommer med igen <3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Jag skulle gärna vara med, tror jag blev kickad för jag inte var aktiv. Ska vara med aktiv om jag kommer med igen <3. Bättre motivering än ditt förra P12 inlägg och jag släppte ju in dig på bra grunder förut så jag antar att du får gå med, men vänta lite. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Snittåldern av alla som har velat gå med i gruppen i denna tråd är på 12,5 år. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Snittåldern av alla som har velat gå med i gruppen i denna tråd är på 12,5 år. :D dock så är väl det ca 4 st som har ansökt? har inte kollat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg