Katt Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Förklaringen är att du var sarkastisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaringdu har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Det är som om ni är små dagisbarn som vill ha en extra bulle och MacGyver är eran dagisfröken.Det finns bara en bulle men alla får exakt lika mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Jag skulle gärna gå med då jag är en äkta kattgruppare. Skulle tillföra mycket till gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Vad menar du med att du är en äkta kattgruppare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Jag skulle gärna gå med då jag är en äkta kattgruppare. Skulle tillföra mycket till gruppen.haha hade du varit en äkta kattgruppare hade du inte behövt skriva i tråden och hade antagligen redan varit inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Vad är en "äkta Kattgruppare"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Och då är man automatiskt en äkta Kattgruppare? :rolleyes: Ta och läs första sidan av den här tråden (igen), Volbla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper. Uj uj, vad bitter man kan vara. Och vi gnäller inte. Vad är en "äkta Kattgruppare"? Citerat eftersom det hamnade långt ner på föregående sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring du har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med. bara för att jag kommer vara inne ofta och så! Men jag fick ej vara med förra gången fast jag gett er en anledning!! så jag vill vara med nu!! Förklaringen är att du var sarkastisk. ???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 (redigerat) Hej, jag skulle gärna vilja vara med. Jag vet att jag har varit helt cp mot KG, men jag har ändrat mig nu. Jag är väldigt aktiv medlem. Jag vet lite grann om allt. Jag är väl inte särsilkt fördjupande i något specillt. Eller jo, jag kan en hel del om foto! Jag älskar att foto och kan säkert lära ut en del till Kattgruppens medlemar! Jag kommer att bli en trogen medlem hos kattgruppen! Redigerat 15 September 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg