Gäst nicke02 Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 (redigerat) Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! Jag dricker högst 5 st varje månad. Är det för mycket / dåligt att dricka högst 5 st varje månad? 5st varje månad spelar ingen större roll. Jag dricker minst 3 per dag men tycker inte jag blir nå piggare, Dricker bara dom för att det är gott. Redigerat 26 September 2009 av nicke02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 26 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! Jag dricker högst 5 st varje månad. Är det för mycket / dåligt att dricka högst 5 st varje månad? 5st varje månad spelar ingen större roll. Jag dricker minst 3 per dag men tycker inte jag blir nå piggare, Dricker bara dom för att det är gott. Wooow! Omg haahhahh... Minst 3 per dag!?!?? Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! Jag dricker högst 5 st varje månad. Är det för mycket / dåligt att dricka högst 5 st varje månad? 5st varje månad spelar ingen större roll. Jag dricker minst 3 per dag men tycker inte jag blir nå piggare, Dricker bara dom för att det är gott. Wooow! Omg haahhahh... Minst 3 per dag!?!?? Hur gammal är du? Snart 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! Jag dricker högst 5 st varje månad. Är det för mycket / dåligt att dricka högst 5 st varje månad? 5st varje månad spelar ingen större roll. Jag dricker minst 3 per dag men tycker inte jag blir nå piggare, Dricker bara dom för att det är gott. Wooow! Omg haahhahh... Minst 3 per dag!?!?? Hur gammal är du? Snart 15... Inget är bra i för mycket intag, bättre att du börjar med 3 i veckan först och sedan korta ner det eftersom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Drack Jolt, fnittra som fan, efter typ 3 min :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Drack Jolt, fnittra som fan, efter typ 3 min :) *facepalm* .________. min kompis dricker typ 5 varje dag och det har inte hänt ngt med han =) Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! de vill säga ifall du vill ha ett fett boring liv :-) och du skriver fettt illa gangsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 min kompis dricker typ 5 varje dag och det har inte hänt ngt med han =) Om han däremot inte dricker 5 per dag så blir han slö/trött som fan. Du är van vid att han är pigg och sådär för att han dricker 5 per dag, det menas att han är påverkad dagarna runt. Du blir såklart van vid hur han är men om han inte dricker på en dag så kommer du märka att han blir trött / lat som fan, det är hans riktiga energi / kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! de vill säga ifall du vill ha ett fett boring liv :-) Om man inte trycker i sig energidrycker varje dag har man fedt tråkigt liv asså. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Orka energidrycker. Har druckit några men alla smakar likadant och alla är till för alla patetiska LAN:snubbar som inte har ett liv. Skippa energidryckerna och drick redig dricka istället ffs. Jag tycker att energidrycker är syntetiska koffeinbesprutade läskedrycker som är ren skit >:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! de vill säga ifall du vill ha ett fett boring liv :-) och du skriver fettt illa gangsta! Nej jag skriver som en kung ! :D Och de har hänt att människor har dött pågrund av energidrycker. http://www.expressen.se/1.422895 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 (redigerat) Jag var beroende innan av energidrycker. Drack 5-6 om dagen. Blev irriterad och fruktansvärt trött utan dem. Dricker någon då och då, men endast för att det är gott. (1-2 månaden) Dricker kaffe varje dag nu istället på morgonen, fungerar mycket bättre. Redigerat 1 Oktober 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Hur fort/långsamt du tar upp och slutar känna av energidrycken är högst individuellt. Sockerkicken sätter in väldigt fort, vanligtvis efter 5 minuter och håller inte mer än 20-30 minuter. Koffeinet gör dig dock tröttare i upp till en timme efter intaget då det gör dig piggare. Skulle inte rekommendera att du dricker energidrycker, upprepat intag skadar bara levern, kroppen mår inte bra av sockerkickar och koffeinet kan göra dig beroende. Ät mat eller drick vatten/juice istället! de vill säga ifall du vill ha ett fett boring liv :-) och du skriver fettt illa gangsta! Nej jag skriver som en kung ! :D Och de har hänt att människor har dött pågrund av energidrycker. http://www.expressen.se/1.422895 Men det är folk med hjärtproblem. Hjärtat slår fortare av energidrycker och de med hjärtproblem klarar inte av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.