Narton Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Hej Fuska.se! Jag och många andra tycker att fuska.se är tråkigt, bara grått och åter grått. Jag undrar om ni inte kan göra om skalet till typ blått elr grönt så man kan välja. Det är en anledning till att många väljer fuska.nu //Narton/Teamcupa/Cupa_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Hej Fuska.se! Jag och många andra tycker att fuska.se är tråkigt, bara grått och åter grått. Jag undrar om ni inte kan göra om skalet till typ blått elr grönt så man kan välja. Det är en anledning till att många väljer fuska.nu //Narton/Teamcupa/Cupa_O om man har fuska vip kan man använda ett annat skal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Finns ett skal man kan välja, men då måste man vara fuskaVIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Som sagts tidigare, så kan du betala en summa pengar för att få Fuska-VIP och därmed byta skal. Lite bilder på skalet. http://www.fuska.se/temp/fuska1.png http://www.fuska.se/temp/fuska2.png http://www.fuska.se/temp/fuska3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Hatar blått. Gör som på Bdb, insförskaffa ett rosa skin. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 tycker skinnet funkar jättebra, det är diskret och inga starka färger man stör sig på. Narton prova att stänga av färgerna på skärmen så ska du få se att fuska är ganska färgglatt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Jag hoppas att du inte är här för skinnets skull? Fuska.se har en av de cleanare och skönare skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Fuska är ju blått? Ändra dina färginställningar på skärmen ska du se att det blir fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Är det nån jävla modevisning eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Färg är status, dvs. det går före funktion, säkerhet, osv. Personligen tycker jag att fuska.se är en av de skönaste forumen vad gäller layout (och en hel del mer förstås). Fuska.nu är ju olidligt på de flesta sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Personligen tycker jag att fuska.se är en av de skönaste forumen vad gäller layout (och en hel del mer förstås). Fuska.nu är ju olidligt på de flesta sätt. Jag har just blivit medlem och har inte hunnit kolla runt så mycket men än så länga håller jag med. Och ja, fuska.nu är väldigt dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Jag tycker det är dåligt att spelhörnan inte finns längre (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.