Dave37 Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Det räcker med FR och FM, GP (gruppoäng) hade varit förjävligt. Redigerat 14 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Det räcker med FR och FM, GP (gruppoäng) hade varit förjävligt. Tycker det hade varit bra med GP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Har du någon motivation till det eller vad det bara ett tarvligt försök till smygspam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Har du någon motivation till det eller vad det bara ett tarvligt försök till smygspam?Jag tippar på smygspam. Jag gillar inte idén med GP eftersom den inte tillför någonting överhuvudtaget så som den har beskrivits nu. Däremot tycker jag att priserna kan sänkas en bit. Det kanske ökar antalet "spamforum", men lite sådanna skadar inte så mycket. Det känns nästan som om det är lite meningen med gruppforum, att man ska kunna vara friare än i övriga forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Att man är friare än i övriga fuska innebär inte nödvändigtvis spam, det kan innebära mer kreativitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Men denna frihet kan för vissa vara spamm. Jag tror min poäng var att det också borde accepteras med måtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Det är sant! jag tycker att det ska bli billigare! Bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.