D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 he he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-) btw; jag har en sån bil som killen kör fast ingen turbo :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 he he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-) btw; jag har en sån bil som killen kör fast ingen turbo :-( Jo, olagliga däck kan man såklart göra så med! =) Fast helst inte på alltför allmäna vägar, blir så fula märken =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 he he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-) btw; jag har en sån bil som killen kör fast ingen turbo :-( Jo, olagliga däck kan man såklart göra så med! =) Fast helst inte på alltför allmäna vägar, blir så fula märken =/ who cares? det är bara nice med massa ränder på vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 he he jo. men så tänker jag göra på varje däck som är slut som jag inte får åka på, dom kommer möta samma öde som dom däcken som på videon ;-) btw; jag har en sån bil som killen kör fast ingen turbo :-( Jo, olagliga däck kan man såklart göra så med! =) Fast helst inte på alltför allmäna vägar, blir så fula märken =/ who cares? det är bara nice med massa ränder på vägar. Njae, gillar inte förstöra för allmänheten, men det är nog bara jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 har redan en av mina drömbilar Opel Rekord Coupé 73 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Drömbilen är väl en alpinvit BMW M5 eller 1995 735i E38. Men det kommer troligtvis att bli en 525i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) En Mitsubishi EVO 8-9. Snygga som satan. 10 är förjävla ful bak ifrån.. http://www.stylingkompaniet.com/shop/catalog/images/34J1.jpg http://image.turbomagazine.com/f/10637837/turp_0809_17_z%202008_long_beach_grand_prix%202006_mitsubishi_evo_9.jpg Redigerat 8 November 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewishSeeker Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Ozer Yisrael biGvurah! Jag vill ha en sådan här bil så att jag har rätt att skjuta på palestinier och hamasmedlemmar http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/68/Ilpatrolcar.jpg Shalom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 En Smart/Bubbla/Mini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp.En elbil? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag vill ha en 100% miljövänlig bil som inte ger några som helst utsläpp.Cykel är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.