360Xbox Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Om man köper Halo 3 ODST, följer då vanliga Halo 3 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Jag är inte säker men jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 multiplayer läget för Halo 3 följer med. Inte kampanjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Inklusive de sista 3 Mythic-banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Om man köper Halo 3 ODST, följer då vanliga Halo 3 med? Nej. Men du måste inte ha vanliga Halo 3 för att spela ODST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Nej, Halo 3 följer inte med i Halo 3 ODST, men Matchmaking/Custom game/forge/theater följer med, med alla H3's maps i en andra skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 (redigerat) Men om vi säger så här! Halo 3 ODST är inte likt Vanliga halo 3... Men skivan som följer med Heter Halo 3 MYTHIC och det är vanliga halo 3 fast dom har bara tagit bort campaign! Redigerat 14 Oktober 2009 av kevs96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Jag tror att han har fattat det nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.