Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Tjena! Kollade lite på youtube och såg denna videon. Riktigt kul faktist. Synd bara att musiken suger <_< Men det hade inte varit kul med en annan låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Det är så dumt så det är kul. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Gammal.Agree, old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Gammal.Agree, old. Varför skulle det vara sämre för att det är gammalt? Lyssnar du inte på musik som kom innan 2000 talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) 1. Har hon sagt att den var dålig? 2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet. 3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning. OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga. Redigerat 8 Oktober 2009 av Skillcollect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) 1. Har hon sagt att den var dålig? 2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet. 3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning. OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga. - & - = + B) fyndig jae Redigerat 8 Oktober 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) 1. Har hon sagt att den var dålig? 2. Linda Bengtzing kom sist med "Alla Flickor Utom Jag", 2005 om jag inte minns fel. Det är inte innan 2000-talet. 3. Hade du ställt den frågan till mig så hade jag tagit det som en förolämpning. OnT: Den videon är ganska kul, förutom att låten är helt hemsk. Adolf Hitler var ju iofs också helt hemsk, men tillsammans blev de ganska roliga. >_> 1. Nej men de som brukar säga att den är gammal brukar inte tycka att den var bra. 2.Jag menade då att videon videon var gammal, vilket hon syftade på också, inte musiken. Det jag menade då var att Videos, precis som musik, inte behöver vara dålig för att den är gammal. Trodde folk skulle förstå det, men då kanske jag överskattade intelligensen på fuska då. 3. Jaha? 4. http://flamingchorizo.files.wordpress.com/...12/fuck-you.jpg Redigerat 8 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Gammal. Du är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Haha fan vad skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Jag tyckte inte om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.