Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Klockan: 14:21, 10 Oktober 2009 Det här spelet blir upplåst om ungefär 1 månad, 1 vecka, 3 dagar och 12 timmar då. Köpt spelet i förväg i steam. Har ni också gjort det? Har sett trailern , verkar skitkul :) Vad tycker ni om den? Diskutera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Älskar grafiken som mest :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 11 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2009 Nja, det som har ändrats är ju bara characters, maps och vapen egentligen. Lite grafik också. Ska bli kul och sé hur det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Jag förstår mig inte riktigt på detta. Jag tycker att Left 4 dead 2 skulle ha gjorts som en patch till l4d 1. Jag kommer att köpa left 4 dead 2, jag gillar den nya zombien. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Det är tre nya specials, Rapto ;) Och ja, det är ju i princip L4D1 med nya karaktärer, vapen och banor, men det duger väl som uppföljare om man tittar på t.ex. EA Sports kriterier. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Det är tre nya specials, Rapto ;) Och ja, det är ju i princip L4D1 med nya karaktärer, vapen och banor, men det duger väl som uppföljare om man tittar på t.ex. EA Sports kriterier. =D Dock endast en cool. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 Det är tre nya specials, Rapto ;) Och ja, det är ju i princip L4D1 med nya karaktärer, vapen och banor, men det duger väl som uppföljare om man tittar på t.ex. EA Sports kriterier. =D Dock endast en cool. ;) Touché. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det blir säkert bra tror jag. är förväntansfull när det gäller motorsågen som man får se i trailern, hoppas att man kan använda den i spelet, vilket är mest troligt också eftersom att introt till LFD1 bara innehåller saker som man kan göra i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 har det singelplayer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Kan man ha stekpannan? Isåfall; B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Healme Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Demot menar du? ... spelet kommer 18 Nov 6AM Man kan ha stekpanna,machete,batong,gitarr,baseball bat(om du förbeställer) Ja spelet har "Single player" dock det är samma som i MP läget. Redigerat 3 November 2009 av Healme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Spelade nyss demot och kan säga att spelet verkar vara mycket bättre än 1:an. Det känns öppnare och lite trevligare när det är ljust, och bäst av allt är ju att slå sönder zombiesar med stekpanna och gitarr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg