jula Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Heej! Jag undra vilken sport du tycker är roligast. Själv håller jag på med gymnastik och tennis men jag tycker med om gymnastik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UPO Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Tennis, Pingis, Badminton, de tycker jag om att spela. Basket, Fotboll, de tycker jag om att skjuta straff på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Hockey for life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Fotboll! :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Mixed Martial Arts, BJJ, Mauy Thai, Submission Wrestling osv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Fotboll, Handboll och Friidrott är ju nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Fotboll, Handboll, Bandy Sporter jag själv gått i mer än 7 år. Innebandy, Volleyboll, Taekwon-do, gym? :D, Basket, Bandminton.. sporter jag gillar, listan kan fortsätta hur länge somhelst! Redigerat 17 Oktober 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Fotboll, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 spotta längst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 spotta längst Best Sport Ever! :wub::blush: Annars så har jag alltid gillat crossåkning. Inte jätte mycket för fotboll och hockey. Är ju kul i skolan, men skulle inte välja att gå mer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Fotboll!!!! men gillar Bandy också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 aikido Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.