Hoppa till innehåll

Überfuskare


xiaoxiang
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej allihop!

 

Minns att jag var sk. "überfuskare" för några år sedan .. sen bara var det borta med någon uppdatering av sidan eller något .. vad hände? Minns även när sidan hette fuskarna.nu eller något sådant? Innan 2003? Någon som kan uppdatera mig när det gäller fuska.se historiken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej allihop!

 

Minns att jag var sk. "überfuskare" för några år sedan .. sen bara var det borta med någon uppdatering av sidan eller något .. vad hände? Minns även när sidan hette fuskarna.nu eller något sådant? Innan 2003? Någon som kan uppdatera mig när det gäller fuska.se historiken?

Jo det stämmer, admin ändrade om rankerna och kriterier för varje rank. Fast detta var för många år sen. 2004 eller 2005. Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

Hej allihop!

 

Minns att jag var sk. "überfuskare" för några år sedan .. sen bara var det borta med någon uppdatering av sidan eller något .. vad hände? Minns även när sidan hette fuskarna.nu eller något sådant? Innan 2003? Någon som kan uppdatera mig när det gäller fuska.se historiken?

Men det är inte så mycket kvar tills du blir Ûberfuskare? Det är väl en till rank eller något sådant. Du får helt enkelt vara aktiv och så kommer du till Ûberfuskare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

#1 nykomling - 0

#2 medlem - 50

#3 minifuskare - 250

#4 fuskare - 500

#5 überfuskare - 750

#6 elitefuskare - 1000

#7 gamer - 1500

#8 elitegamer - 2000

#9 cooling - 2500

 

Så det tar nog han ett tag till.

Som jag sa, om han är aktiv kommer det gå fort. : P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

Om hon är så aktiv så att hon snabbt blir #5 så är hon på gränsen till spammare.

 

Behöver verkligen inte betyda. Hon kan ju vara seriös och ändå gå upp snabbt. : P

Redigerat av TekkenWarrior
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...