MonkeyPants Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 ja, om du gillar henne och hon gillar dig och båda vet om att båda gillar varandra så vad är problemet? (kanske blev lite konstigt formulerat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 ja, om du gillar henne och hon gillar dig och båda vet om att båda gillar varandra så vad är problemet? (kanske blev lite konstigt formulerat)Håller med. Det finns ju direkt inget att vara rädd för. Du vet ju att hon gillar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Om hon sagt att hon gillar dig har du inga stora problem grabben... Här får man ju sitta med ordbok för att tolka vad hon menar... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 ja, om du gillar henne och hon gillar dig och båda vet om att båda gillar varandra så vad är problemet? (kanske blev lite konstigt formulerat) ja, om du gillar henne och hon gillar dig och båda vet om att båda gillar varandra så vad är problemet? (kanske blev lite konstigt formulerat) Håller med. Det finns ju direkt inget att vara rädd för. Du vet ju att hon gillar dig. Om hon sagt att hon gillar dig har du inga stora problem grabben... Här får man ju sitta med ordbok för att tolka vad hon menar... :/ Jo, jag vet men det är att jag inte ha så bra självförtroende :(. Vågar liksom inte göra något. Hon är småkär i mig, men om vi kommer närmre varandra så kan jag ju ändra på det, men jag vågar liksom inte, om ni förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Om hon sagt att hon gillar dig har du inga stora problem grabben... Här får man ju sitta med ordbok för att tolka vad hon menar... :/ Jo, jag vet men det är att jag inte ha så bra självförtroende :(. Vågar liksom inte göra något. Hon är småkär i mig, men om vi kommer närmre varandra så kan jag ju ändra på det, men jag vågar liksom inte, om ni förstår? Börja ta på henne. Kroppskontakt är viktigt.. Edit: Insåg hur fel det lät -.- Nudda henne på axeln när du vill prata med henne. Krama om henne lite grann och så, om du förstår.. Redigerat 23 Oktober 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Om hon sagt att hon gillar dig har du inga stora problem grabben... Här får man ju sitta med ordbok för att tolka vad hon menar... :/ Jo, jag vet men det är att jag inte ha så bra självförtroende :(. Vågar liksom inte göra något. Hon är småkär i mig, men om vi kommer närmre varandra så kan jag ju ändra på det, men jag vågar liksom inte, om ni förstår? Börja ta på henne. Kroppskontakt är viktigt.. Edit: Insåg hur fel det lät -.- Nudda henne på axeln när du vill prata med henne. Krama om henne lite grann och så, om du förstår.. Hehe :lol:. Jo jag förstår. Får se om jag verkligen vågar... Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 För det första så måste du ju prata med henne. Inte bara skicka sms. Sen så behöver du ju inte säga direkt att du gillar henne. Du kan till exempel fråga om du kan vara med henne efter skolan eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Håller med ovanstående. vill du ha lite puss och smek får du ta steget själv, det enda som kan stoppa dig är dig själv. känner du att ni inte har en god realtion nog att strula får du la fortsätta messa eller prata med henne. bestäm träff efter ett tag via mess. när du möter henne är det allt eller inget! ta intiativet och ge henne fysiskkontakt. får du nobben vet du att du antigen är en dålig förförare eller för ung. Redigerat 29 Oktober 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Håller med ovanstående. vill du ha lite puss och smek får du ta steget själv, det enda som kan stoppa dig är dig själv. känner du att ni inte har en god realtion nog att strula får du la fortsätta messa eller prata med henne. bestäm träff efter ett tag via mess. när du möter henne är det allt eller inget! ta intiativet och ge henne fysiskkontakt. får du nobben vet du att du antigen är en dålig förförare eller för ung. Ok, tack så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.