Gäst TekkenWarrior Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Den bästa ICA-reklamen som har gjorts på länge. Jerry är den bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kgfy Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Den sista var ballast :lol: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jag gillar inte direkt att man använder en person med Downs syndrom i det här fallet. Jag anser personligen att det är fel! Syftet med personen är ju att få folk att skratta åt honom... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 dom var fett bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 3DJE VAR GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jag gillar inte direkt att man använder en person med Downs syndrom i det här fallet. Jag anser personligen att det är fel! Syftet med personen är ju att få folk att skratta åt honom... :S Så handikappade får inte vara komiker? Det är ju knappast så att han är tvingad att vara med. Man kan ju bjuda på sig själv, det brukar "vanliga" komiker göra, men det reagerar du inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jag har också funderat över det där, och killen som spelar Jerry är ju uppenbarligen tillräckligt klar i huvudet för att spela en roll, och därmed för att inse att han gör sig till åtlöje. Han har ju rätt att vara skådespelare om någon erbjuder honom en roll. Nästan inte värre än när man tänker på väldigt amerikan-tjocka personer i filmer. De måste ju nästan ha svarat på en "fetto sökes"-annons, det är ju deras val. Dock förstår jag att man kan tycka att reklamen är kränkande, jag blev själv förvirrad när jag såg den först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Ulf, Du får inte skylla på PraktiKanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 http://www.expressen.se/1.1742097 read b4 u flame, fools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) http://www.expressen.se/Nyheter/1.1742097/...-gora-nagot-bra oj, såg inte prophets post. Redigerat 22 Oktober 2009 av Cramboow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Jag gillar inte direkt att man använder en person med Downs syndrom i det här fallet. Jag anser personligen att det är fel! Syftet med personen är ju att få folk att skratta åt honom... :S men det är ju grejjen med hela reklamen... han har down syndrom och Ulf ser sig själv som smartare(eller ngt liknade i del2) och då säger jerry att ulf är inte helt ok. det är visst ok att skratta åt retards :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Riktigt rolig. Jag tycker att vissa av icas reklamer är riktigt roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.