Gäst TekkenWarrior Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Ja, när ni skall till skolan så kanske ni inte orkar åka tog och buss, och då får ni "graba" en tidning i handen och börja läsa, medans bussen lunkar vidare till skola/arbete. Finns säkert jättemånga som gillar att läsa tidningar mer än böcker, så nu frågar jag vilken tidning läser ni på morgonen? 1. Metro? 2. City? 3. AftonBladet? 4. Expressen? 5. Dagens Nyheter? 6. Göteborgs Posten? Jag brukar läsa Metro på morgonen, sen när jag kommer hem så brukar jag åka till en affär och köpa mig Aftonbladet. Redigerat 22 Oktober 2009 av TekkenWarrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Om jag har tid så blir det att läsa metro lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 GP (Göteborgs Posten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Jag kollar väll aftonbladet.se ibland till kaffet på morgonen. Men när jag ska åka in till stan då drar jag alltid fram Metro då det finns vid alla stationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Lokala nyhetstidningen + Dagens Nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 aftonbladet eller 91:an fast det sista är ingen nyhets tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Metro. Btw, kan du inte göra en omröstning istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Metro. Btw, kan du inte göra en omröstning istället? Nej, det fungerar väl bra såhär också? Jag vill att forumiterna skall skriva så mycket det bara går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Inget... 1. Jag går inte upp tidigare än jag behöver (d.v.s 20 minuter innan jag måste dra till bussen/åka), jag hinner alltså inte läsa någon tidning. 2. Här ute på glesbygden har vi ingen tidningsaffär utanför dörren (Borde klaga på det), så vi kan inte köpa någon tidning. 3. Våran lokaltidning kommer runt 10-11. 4. Jag läser vanligtvis inte tidningen, även fastän jag borde göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Läser Aftonbladet ett par gånger om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Den lokala nyhetstidningen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 GD (Gefle Dagblad) elr Arbetarbladet . Kan också läsa Aftonbladet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.