Layton Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hej! Äntligen är det höstlov! Vad ska ni göra på höstlovet? ´Själv ska jag va på landet och kanske umgås med kompisar. Jag kanske går Bus eller Godis på haloween. men vi får se. Ha ett trevligt höstlov! PS. Idag fyller jag år (23/10)! DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ska sitta hemma, lana med kompisar och sova hela dagarna, har 2 veckors prao efter det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 halloween stavas det. jag ska chilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) LANa med en söt och trevlig tjej, samt LANa senare med 2 klasskompisar, och eventuellt LANa med 2 andra kompisar senare... Redigerat 23 Oktober 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 slappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Oh my god! Jag skrek av glädje när jag gick ut ur skolan portar :D fyfan vad härligt. ja ska nog kanske sitta inne rätt mycket. så f*cking kallt :) ska köpa 4 spel imorrn osså till ps3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Typ spela cs och wow med mina vänner men bara en offtopic fråga: Vilket datum är halloween? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 lan på tors... sen vette fan om jag ska åka och titta på min vän som åker folkracer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 lana,köra motorcykel typ sånt,kanske blir någon fest vem vet B) Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 det vore ganska kul också om det kom lite snö så man kunde åka cross/moppe D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Spela, och dra på konvent på helgen (inte den här helgen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Röka en fet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.