Saddam Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ehlen o sehlen. Undrar bara om någon av er är rädd för döden? För er som inte är det. Tänk om ni fick vandra runt i ett tomt hus i all evighet eller piskas i helvete i 3000år. Jag är ganska neutral om det här men tanken slog upp för några få sekunder sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag är mest nyfiken, men eftersom det garanterat kommer hända nån gång så finns det ingen anledning att skynda sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag är inte rädd för döden. Dock nyfiken. Får se om 65 år eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 "Do you want to live forever?" Svaret av många är Nej på den. Men om man omformulerar så blir det ju. "Do you want to die?" ^^ men samma som fishmaster faktiskt. väldigt nyfiken haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 "There is no life in the void..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) nej, inte direkt alla måste ju dö någon gång. men jag skulle ju inte vilja dö nu Redigerat 23 Oktober 2009 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Bara nyfiken om vad som händer efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Rädd? Nej. Nyfiken? Nej, finns inget mer än döden. Jag har ingenting emot döden alls - Naturlig del av livet som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nyfiken? Nej, finns inget mer än döden.Det vet vi inte och det är därför jag är nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 jag är inte rädd för döden för jag är som många andra här: nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 detta är en sak jag förhoppningvis får reda ut om cirka 65 år. Om det nu kommer ett piller som gör att man lever förevigt kommer jag inte ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Nyfiken? Nej, finns inget mer än döden.Det vet vi inte och det är därför jag är nyfiken. Men lite rationellt får man väl ändå tänka. Precis som med magi, gud etc så tror jag på det när jag ser det - Men tills dess förväntar jag mig inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.