Musten Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Inte en enda jäkel som har det till PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) Inte en enda jäkel som har det till PC?Tänkte köpa det, men tvivlar på att min dator skulle klara av det ;> [EDIT] Prövade S&D för första gången idag, orkade inte länge eftersom att den där jävla Host Migration skitet kom upp hela tiden, till sist for hela internet. Redigerat 21 November 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Jag kör pc, tycker dock att spelet är väldigt bra gjort och man kan spela klan matcher som ni sa att man inte kunde (har själv spelat måååånga) Skriv ett pm till mig så kan vi lira tillsammans någon gång ! :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Uh, märkte just att det går x10 gånger snabbare att köra S&D och TDM än free-for-all om man ska ranka upp. Och sen btw, vi skulle ju kunna ordna någon spelkväll för alla som vill spela MW2? [EDIT] Hur lagar man en egen match? Alltså så att typ vem som helst kan joina? Redigerat 21 November 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Inte en enda jäkel som har det till PC? Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tekkenwarrior fails He is member. OnT: Vet ej om jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jag ska nog önska mig det till julklapp. Vet dock inte om jag ska köpa till Pc eller 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Jag ska nog önska mig det till julklapp. Vet dock inte om jag ska köpa till Pc eller 360. Eftersom det är ett first person shooter så är det givetvis bättre till PC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Och lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen... Agreeeeeeeed. Helt okej spel annars :o Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung. Tss, vad som suger är när man måste skjuta 6 skott för att döda en gubbe. Hardcore ska det va! Men finns martydom kvar? :/ Blir ganska besviken om det finns på mw2... Redigerat 7 December 2009 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Och lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen... Agreeeeeeeed. Helt okej spel annars :o Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung. Tss, vad som suger är när man måste skjuta 6 skott för att döda en gubbe. Hardcore ska det va! Men finns martydom kvar? :/ Blir ganska besviken om det finns på mw2... Det finns, men det "kommer" bara om man dött 4 gånger i rad utan att ha dödat någon.Det finns alltså inte som en perk, utan som deathstreak reward. Redigerat 7 December 2009 av Musten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) okej, men lite besviken blev jag på MW2... Waw tyckte jag var okej, Cod MW2 liknar ju mer combat arms. små kartor där alla bara bangar på. Redigerat 7 December 2009 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Finns inte många close-quarters mappar alltså.. Förutom Rust som jag inte gillar särskilt mycket.. Men av alla de som finns är de flesta ganska stora. Re-make av Shipment hade varit gött Redigerat 8 December 2009 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg