w4nkarN Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag har hört att grafiken till Xbox suger rätt rejält. Är det sant eller är det bara BS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Inköptes till PC igår på Steam, dags o bli snipraNNN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 NoXEEE: Grafiken till konsolversionen är inte särskilt fin, nej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jag ska köpa det eller önska mig det när jag fyller år. (fyller i juni) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 bästa sepelet ever enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Helt ärligt, dom som köper fps spel av den här kalibern till konsol är troll.. BC2 är årets fps spel utan tvekan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Tyvär så har DICE anpassat hela spelet till konsollgenerationen, så det är inte lika kul och flyga med helikopter längre. Hoppas bara inte det blir likadannt med BF3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Ser inget fel på att de inte fokuserar lika mycket på helikopter och flygplan längre. Även fast jag var något av ett helikopterfan i BF2 så gillar jag det lite nya upplägget i BC2. Det är enligt mig det bästa FPS spelet hittils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Väldigt bra spel men inte så hållbart i längden... Konsolanpassningen är ju ett desperat försök till konkurrens gentemot COD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Jag har hört att grafiken till Xbox suger rätt rejält. Är det sant eller är det bara BS?Grafiken är skitbra till x360 så det är bara bullshit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Väldigt ooptimerat på PC så har slutat lira. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Mm jag har också slutat lira pga av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg