MentalogisT Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Får typ INGET,måste typ köpa allt själv <_< Så kommer det vara resten av livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Får typ INGET,måste typ köpa allt själv <_< Får inte ens veckopeng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 får cola. det räcker .D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Får typ INGET,måste typ köpa allt själv <_< Får inte ens veckopeng... Jadu, då blir det ju problematiskt att köpa något för egna pengar såklart :) Men du överdriver såklart. Du får väl mat, husrum och kläder? Som bonus kanske du tillochmed får använda datorn? Kanske TV:n också? Möjligtvis eventuellt någon annan konsoll, du får läsa posten, åka med i dina föräldrars bil/bilar? Tror inte att du får "typ INGET"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Om man bortser från de grejer Luxaxix skrev som läsa post (Wtf) och att titta på tv och grejer så får jag månadpeng på 350:- som räcker i kanske 1½ månad för mig då jag spenderar mestadelen av min fria tid i en idrottshall/med polare/på stranden så får jag betala allting som överstiger en viss prisgräns. De betalar mina kläder men om jag vill ha lite andra prylar som någon hatt eller ett par dyrare byxor är det upp till mig att köpa byxorna för egna pengar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Mat, kläder och sådant får jag. Men vill jag ha någonting som ingen annan har någon nytta av får jag köpa det själv. Bara det att jag inte vet vad ordet spara betyder. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RyX3N Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Mat och kläder och sånt får jag. Jag har även månadspeng men om jag vill ha något ibland så brukar jag oftast få det för jag brukar inte be om så mycket saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Nej. Jag begär inte så mycket av mina föräldrar. Om det är något jag vill ha sparar jag till det eller önskar mig det i födelsedagspresent. Jag får ingen veckopeng för jag vill inte ha det. Jag ber bara efter pengar till mellanmål och sånt. Jag ör inte bortskämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 mat,kläder och sånt,dessvärre är jag skyldig mina föreldrar runt 20k -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 mat,kläder och sånt,dessvärre är jag skyldig mina föreldrar runt 20k -_- ^^ Hur gick det till? Du är 16 år, hur hade du tänkt dig att skrapa ihop 20k ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 ne betalar det mesta själv, har iaf köpt moppe, bil och tv-spel själv om man bortser från det man fått i present Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Är yngsta syskonet av 3 och är relativt bortskämd, har fått moppe och dator i julklapp - present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.