Switch Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tycker nån att jag ska köpa XBOX360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tycker nån att jag ska köpa XBOX360?Framför Playstation 3 ja!Och om du inte köper det så är det du som missar väldigt mycket jag tycker man borde få uppleva! Så ja jag tycker du ska xbox 360 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 hell yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Du kan ju ta och kolla vilka exklusiva spel Xbox 360 har och sen jämföra det med någon annan konsoll t.ex. Playstation 3 om du ska välja mellan Xbox 360 och någon annan. Om det är Xbox 360 eller ingenting alls så tycker jag att du ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 köp istället ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tycker du ska vänta 1 månad eller nåt sånt för då kommer en ny Xbox360 som kommer ha 250GB hårdisk och många fler saker.1 månad är det väl iaf inte? släpps säkert samtidigt som spelet släpps, är ju en modern warfare 2 limited edition konsoll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Ps3 är bättre än Xbox360, men personligen gillar jag spelen till Xbox360 bättre, så köp bara xbox360, om du tycker spelen är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Om du inte brukar spela på datorn bör du köpa 360. Om du har en bra dator som du spelar på så köp PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Tycker du ska vänta 1 månad eller nåt sånt för då kommer en ny Xbox360 som kommer ha 250GB hårdisk och många fler saker.1 månad är det väl iaf inte? släpps säkert samtidigt som spelet släpps, är ju en modern warfare 2 limited edition konsoll... Isåfall släpps det om en vecka... OnT: Nej, du borde inte köpa xbox 360. Redigerat 1 November 2009 av DeathMetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om du inte brukar spela på datorn bör du köpa 360. Om du har en bra dator som du spelar på så köp PS3.Vad har datorer med det att göra? Curious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.