Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Skolan?


Layton
 Dela

Vad tycker du om skolan?  

136 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

'Sådär jag är glad att jag får utbildning' tog jag.

Men egentligen så är inte lektionerna så roliga men det är fan så kul på håltimmarna (rasterna). Du borde lägga till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker mest att det är sjukt att min potential och arbetskraft kan mätas i siffror på ett papper, speciellt när någonting så sjukt ointressant som kemi eller hemkunskap kan avgöra det? Jag gör så gott jag kan i skolan och jag antar att jag ska vara tacksam över den utbildning jag får, jag tycker bara att mycket är så meningslöst. Och att man ska göra avgörande val för karriären nu liksom, den tiden i livet då skola och jobb är det mest oattraktiva som finns. Det är fan vansinnigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker mest att det är sjukt att min potential och arbetskraft kan mätas i siffror på ett papper, speciellt när någonting så sjukt ointressant som kemi eller hemkunskap kan avgöra det? Jag gör så gott jag kan i skolan och jag antar att jag ska vara tacksam över den utbildning jag får, jag tycker bara att mycket är så meningslöst. Och att man ska göra avgörande val för karriären nu liksom, den tiden i livet då skola och jobb är det mest oattraktiva som finns. Det är fan vansinnigt.

Tänker ungefär så också. Om jag skulle fått ett eget alternativ i omröstningen skulle det vara ungefär "Skolsystemet idag är dåligt men det skulle kunna göras bra". Tycker inte det är rätt slags utbildning man får. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker mest att det är sjukt att min potential och arbetskraft kan mätas i siffror på ett papper, speciellt när någonting så sjukt ointressant som kemi eller hemkunskap kan avgöra det? Jag gör så gott jag kan i skolan och jag antar att jag ska vara tacksam över den utbildning jag får, jag tycker bara att mycket är så meningslöst. Och att man ska göra avgörande val för karriären nu liksom, den tiden i livet då skola och jobb är det mest oattraktiva som finns. Det är fan vansinnigt.

Kunde inte hålla med bättre.

 

Sen när jag började i gymnasiet så har jag blivit extremt skoltrött, helt sjukt. Börjar påverka mitt privatliv också, sjukt störande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...