Gäst hejhejhej Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 asså den där Allyn är bara nån ondis från regeringen och skrotet har han lagt där själv för att få det att se rikigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 asså den där Allyn är bara nån ondis från regeringen och skrotet har han lagt där själv för att få det att se rikigt ut! Troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) vill ni inte se så högerklicka och avkryssa "spela upp". Jag tycker den innehåller en hel del nyttig information. lite mer ett ett enda quote från nån köpt pyrotekniker eller vad fan han va. Redigerat 4 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Nu ger jag upp. Vart enda bevis man lägger fram avfärdar du med "LOL HAN ÄR KÖPT AV REGERINGEN". Flertalet experter och brandmän som var de första på plats vilka hävdar att det fanns ett flgplan vill du inte låtsas om men random personer som vi inte har en aning om vilka det är men som "tyckte att det lät som en missil" litar du blint på. Säg till när du klarar av att föra en vettig diskussion. Alla vittnesrapporter som berättar om ett flygplan ljuger naturligtvis, eller hur? Alla som inte stödjer LOLKONSPIRATIONEN ljuger alltid. Jag är säkert köpt av USAs regering också? Edit: Varför skrev jag ens det här...? Hade ju bestämt mig för att ignorera dig. Redigerat 4 December 2009 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Alla vittnesrapporter som säger att de hört och sätt explosioner 9/11 ljuger också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Nej. Flygplan in i hus--->Explosion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Långt efter att flygplanen körde in var det flera vittnen som hörde och såg explosioner på de nedre våningarna av byggnaden. Och glöm inte WTC7, som rasade utan att ett flygplan crashat i den. Redigerat 4 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 vill ni inte se så högerklicka och avkryssa "spela upp". Jag tycker den innehåller en hel del nyttig information. lite mer ett ett enda quote från nån köpt pyrotekniker eller vad fan han va. Om det hade varit ett militärflygplan som avfyrat en missil hade det varit ganska uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Det som hittades var ju nano-termit. Har för mig att det "gör stål till smör" och är inte något som en arab kan skapa...vad har du emot araber nu då? tror att dom kan om dom vill >:-( Tror du jag skulle kunna om jag vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Dags för bump! Det har snart gått 10 år sedan händelsen. Just nu är det över 1500 arkitekter och ingenjörer som skrivit på ae911truth.org. De har också gjort en kortfilm på 15 minuter som jag tyckte var bra. De lyckas väl med att hålla sig vetenskapliga utan att gå in på konspirationsteorier. Något som fler borde göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Bra film, har själv spekulerat med kompisar om året 2011 i helhet. En hel del som har hänt faktiskt, vem vet det kanske sker något på "10-års dagen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 vem vet det kanske sker något på "10-års dagen"?Har hört några gånger att folk som inte litar på den officiella förklaringen ska samlas vid Trafalgar Square i London. Även i New York. Så något kommer nog ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.