Hoppa till innehåll

Är Det Värt Att Uppdatera?


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du har csn får du 55% rabatt, annars webhallen har relativt billigt

Vad är csn?

 

Vad är skillnaden på den här och den här?

 

CSN-kort får man när man börjar studera på gymnasienivå och ger dig tillgång till rabatter i tex. macstore och windows

 

Okej, då skulle jag nog kunna använda min brors :P.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du bör nog snarare i så fall be din bror att köpa det åt dig och betala honom. CSN-kortet är en personlig grej och får inte lånas ut.

 

Jag tycker att Windows 7 inte är så mycket att hurra över. Det är absolut bättre än Vista men jag förstår fortfarande inte vad som gör att det blir bättre än Windows XP. Vänta med att uppgradera, det är absolut ingen brådska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

windows vista och windows 7 tar lite av ditt ram-minne för att kunna fungera, vilket jag inte tycker om, eftersom att jag tycker om att spela PC-spel. Så jag håller mig till windows xp just nu.

windows Xp använder sig också av ditt ram-minne, dock inte lika mycket som vista, vista är det som använder mest ram minne har jag för mig, windows 7 vet jag inte hur mycket av datorns minne som används men jag tror det ligger någonstans mellan xp och vista.

 

Jag använder windows xp fortfarande, mest eftersom att min skärm klarar inte upplösningen när installationen avslutas...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...