Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om du har csn får du 55% rabatt, annars webhallen har relativt billigtVad är csn? Vad är skillnaden på den här och den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 den ena är ultimate och den andra är home premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 den ena är ultimate och den andra är home premiumJa, men vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) ultimate har fler funktioner http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/products/compare Redigerat 7 November 2009 av pallainte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om du har csn får du 55% rabatt, annars webhallen har relativt billigtVad är csn? Vad är skillnaden på den här och den här? CSN-kort får man när man börjar studera på gymnasienivå och ger dig tillgång till rabatter i tex. macstore och windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om du har csn får du 55% rabatt, annars webhallen har relativt billigt Vad är csn? Vad är skillnaden på den här och den här? CSN-kort får man när man börjar studera på gymnasienivå och ger dig tillgång till rabatter i tex. macstore och windows Okej, då skulle jag nog kunna använda min brors :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Du bör nog snarare i så fall be din bror att köpa det åt dig och betala honom. CSN-kortet är en personlig grej och får inte lånas ut. Jag tycker att Windows 7 inte är så mycket att hurra över. Det är absolut bättre än Vista men jag förstår fortfarande inte vad som gör att det blir bättre än Windows XP. Vänta med att uppgradera, det är absolut ingen brådska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 windows vista och windows 7 tar lite av ditt ram-minne för att kunna fungera, vilket jag inte tycker om, eftersom att jag tycker om att spela PC-spel. Så jag håller mig till windows xp just nu.windows Xp använder sig också av ditt ram-minne, dock inte lika mycket som vista, vista är det som använder mest ram minne har jag för mig, windows 7 vet jag inte hur mycket av datorns minne som används men jag tror det ligger någonstans mellan xp och vista. Jag använder windows xp fortfarande, mest eftersom att min skärm klarar inte upplösningen när installationen avslutas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 windows 7 drar lite mindre än vista när det gäller ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Ja det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Nej. Det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Windows 7 är inte kompatibelt med vissa program än. Det är felet på Microsoft, de släpper ofärdiga grejer. Vista släpptes ett halvår innan. Jag tycker att du ska köra på Windows 7 om du inte är en avancerad datoranvändare. (Programmering och spelprogrammering) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.