Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Ägd Crazyshit. Han är inte n00b på att programmera btw. Bara inte bra i html, css. Han är bra på gml. Vad fan säger du nu Kaktus? :PJag är uberbra på html, Sedan så kan väl min css förbättras dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet. Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden. Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet. Redigerat 7 November 2009 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Tycker du kan skrota designen. Ser ju inte alls bra ut och anpassar sig helt efter skärmupplösningen. Med en bredd på 1680px är left-bar tokigt långt ifrån delen med innehållet. Tycker inte det finns något att kommentera positiv. Det hela är så basic att det inte är sant, för att inte tala om rent utsagt ful. Gillar inte heller logotypen, och inte heller att texten är centrerad. Den vita texten skär förövrigt mot det svarta bakgrunden. Sammanfattning: Tillbaka till skrivbordet. Jo, Den är basic det vet jag.Men kommer seriöst inte på någon design jag skulle kunna ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE.Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så. 30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Brukar göra som du gör och bara koda sidorna jag gör för FF. Men du får ändå tänka lite på IE. Det ska åtminstonde vara läsbart. Det är ju en stor blaffa ivägenruta ivägen när man kollar på sidan i IE. Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox. Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så. 30% använder Firefox. 60% använder IE (Tror jag). Bara stenålders människor använder IE nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox. Och eftersom flest personer använder Firefox, Google chrome, Och alla dem så gör jag det helst så. Ta en titt på denna sida... http://www.thesitewizard.com/css/excludecss.shtml Det kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Kan väl säga att jag håller på att jobba med en ny design. Tror att den ska bli rätt lyckad! Den har ett ljust tema, Och har tänkt att bakgrunden är vit, Sedan är texten svart. Några invändningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jo men om jag skulle passa för IE så skulle det se konstigt ut i Firefox.Det beror självklart på hur du byggt upp sidan. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 "Logfan is geting an dramatic plastic surgery and will be back soon with a new fresh design!" Vill inte låta som en språk-nörd nu. Men det ska stå: a dramatic plastic surgery. Inte: an dramatic. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 "Logfan is geting an dramatic plastic surgery and will be back soon with a new fresh design!" Vill inte låta som en språk-nörd nu. Men det ska stå: a dramatic plastic surgery. Inte: an dramatic. :rolleyes: Jo jag vet, Det finns stavfel i den meningen, Men skrev den på 5 sek och orkar inte ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.