Husko Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Blev också bannad, lol. Vadå, idag? För det har vart en jävla massa trådar om folk som blivit bannade av ingen anledning på xbox.com's forum. Igår.Jag har flashad 360 men kör med original spel. sucks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Microsoft kör nog en ''world wide clean up''. Tycker dock lite synd om er som är bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Blev också bannad, lol. Vadå, idag? För det har vart en jävla massa trådar om folk som blivit bannade av ingen anledning på xbox.com's forum. Microsoft kanske gör en rejäl rensing. Har vi lärt oss en läxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Blev också bannad, lol. Vadå, idag? För det har vart en jävla massa trådar om folk som blivit bannade av ingen anledning på xbox.com's forum. Microsoft kanske gör en rejäl rensing. Har vi lärt oss en läxa? Dom har. Måste ju bara säga, att ni som flashar måste ju förstå att det är olagligt, vilket leder till en ban. Skyll er själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) Blev också bannad, lol. Vadå, idag? För det har vart en jävla massa trådar om folk som blivit bannade av ingen anledning på xbox.com's forum. Microsoft kanske gör en rejäl rensing. Har vi lärt oss en läxa? Dom har. Måste ju bara säga, att ni som flashar måste ju förstå att det är olagligt, vilket leder till en ban. Skyll er själva! stackarna... Redigerat 8 November 2009 av Saddam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Nej! jag blev nyss bannad! ja för att jag har flashat min xbox 360. Finns det något sätt att unbanna har hört att man kan typ byta id eller något. Fail. :lol: haha, flashat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Men min kompis över XBL har flashat sitt xbox 360 och har Modern Warfare 2... Tycker lite synd om han för att han snart kommer bli bannad förhoppningsvis. Alla som inte tror mig kan kolla på : http://live.xbox.com/sv-SE/profile/profile...;GamerTag=jahyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 jag vet en som fick det riktiga MW2 spelet för typ en vecka sen, han vann det... lucky ba***d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Va faan! Jag blev också bannad :( vad är xbox utan live? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Rätt åt er som flashar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Blev bannad för några dagar sen. Var och köpte en ny box idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 jag har en kompis med flashat xbox men han blir inte bannad. i wonder why?!?1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.