WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Det var mycket bättre förut, förstår inte varför admin inte bara kan ändra tillbaks. Jag var 14 när vuxenforumet kom och längtade på att få komma in. Om någon uppger falsk ålder för att komma in får de "skylla sig själva". Man får uppge en ålder när man registrerar sig som inte går att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) Det var mycket bättre förut, förstår inte varför admin inte bara kan ändra tillbaks. Jag var 14 när vuxenforumet kom och längtade på att få komma in. Om någon uppger falsk ålder för att komma in får de "skylla sig själva". Man får uppge en ålder när man registrerar sig som inte går att ändra.Same, förstår inte varför han bytte överhuvudtaget -.-Fast då hette det ju 15+ forumet eller liknande? Redigerat 11 November 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Fast då hette det ju 15+ forumet eller liknande?Yes. Lika bra att byta tillbaks namnet också så att yngre förstår att det för 15+ och inte bara för sånna som känner sig vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Fast då hette det ju 15+ forumet eller liknande?Yes. Lika bra att byta tillbaks namnet också så att yngre förstår att det för 15+ och inte bara för sånna som känner sig vuxna. det är ju det jag menar, är det så jävla svårt? förstår inte vad alla whinar över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 förstår inte vad alla whinar överAlla whinar över att admin är lat och inte gör något åt ett sånt här simpelt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp. När gäller att göra sådana trådar i Vänner, Relationer Och Kärlek-forumet så kan det vara okej beroende på ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jaha. Okej, men det är bra att man kan skapa lite mer sex-frågor i Relationsforumet. Men allt kanske inte borde accepteras. Man kanske kan införa så att man kan skicka ett PM till Admin och fråga om det är okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.Om det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp. Redigerat 13 November 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.Om det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp. Ja, det skulle du kunna göra verkligen. Jag har ett intresse för det i alla fall. : ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp.Är det din personliga åsikt som diktator eller har du några bra anledningar? För jag har inte sätt någon medlem som tycker det är bättre nu än förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Synd att den inte öppnas. Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.Om det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp. Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.