Gäst patrikking Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag tycker det är fatigt att dom har tagit bort spelhörnan för att ag brukade alltid spela där ett roligt spel att man krashar en data när jag väntade på svar i mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Det finns en massa spelsidor ute på nätet, bara att söka! ;) Jag tror att "dom" tyckte det var onödigt att ha en spelsida på fuska på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Kapar denna tråden för att säga några saker. Kommer spelhörnan komma tillbaka? Med tanke på att den bara är "inaktiverad" så borde det vara ett tecken på att den inte ska tas bort helt. Om den inte kommer tillbaka, varför finns då alternativet kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Om intresse finns så kan vi lägga upp lite onlinespel. Men de kommer ej att vara knutna till några topplistor eller användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Skit i spelhörnan, allt blev så jävla inaktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbackajag tycker du kan lära dig stava innan du ska komma med klagomål/förslag nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Om intresse finns så kan vi lägga upp lite onlinespel. Men de kommer ej att vara knutna till några topplistor eller användare. Tjo, varför försvann spelhörnan från första början? Förlåt som frågar om alla redan vet, men jag var ej här när spelhörnan inaktiverades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbackajag tycker du kan lära dig stava innan du ska komma med klagomål/förslag nästa gång. Ok han råkade stava fel, så? Jag tycker också att spelhörnan ska komma tillbaka, nu finns det typ inget att göra, bara svara på inlägg och göra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbacka jag tycker du kan lära dig stava innan du ska komma med klagomål/förslag nästa gång. Ok han råkade stava fel, så? Jag tycker också att spelhörnan ska komma tillbaka, nu finns det typ inget att göra, bara svara på inlägg och göra forum Du blev medlem idag... då var du inte här när den inaktiverades Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Patrikking har skrivit att den ska komma tillbaka så jag trodde samma sak, elr fanns den inte alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.