Hoppa till innehåll

Spelhörnan


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Jag tycker det är fatigt att dom har tagit bort spelhörnan för att ag brukade alltid spela där ett roligt spel att man krashar en data när jag väntade på svar i mitt inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kapar denna tråden för att säga några saker.

 

Kommer spelhörnan komma tillbaka? Med tanke på att den bara är "inaktiverad" så borde det vara ett tecken på att den inte ska tas bort helt. Om den inte kommer tillbaka, varför finns då alternativet kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om intresse finns så kan vi lägga upp lite onlinespel. Men de kommer ej att vara knutna till några topplistor eller användare.

Tjo, varför försvann spelhörnan från första början? Förlåt som frågar om alla redan vet, men jag var ej här när spelhörnan inaktiverades.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbacka

jag tycker du kan lära dig stava innan du ska komma med klagomål/förslag nästa gång.

 

Ok han råkade stava fel, så?

Jag tycker också att spelhörnan ska komma tillbaka, nu finns det typ inget att göra, bara svara på inlägg och göra forum

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej men jag tycker faktist att den ska komma tillbacka

jag tycker du kan lära dig stava innan du ska komma med klagomål/förslag nästa gång.

 

Ok han råkade stava fel, så?

Jag tycker också att spelhörnan ska komma tillbaka, nu finns det typ inget att göra, bara svara på inlägg och göra forum

 

Du blev medlem idag... då var du inte här när den inaktiverades
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...