Touchmagic Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Idag släpps äntligen årets mest efterlängtade spel! Modern Warfare 2! Spring och köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag har det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 (redigerat) Överskattat, kan jag säga redan innan jag spelat det. Jävla mainstreamfaggots som blir så lyriska över det (jag kanske inte syftar på er...). Redigerat 10 November 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag blev faktiskt lite besviken när jag började spela. Inte lika kul som CoD 4. M´DEt kan dock vara för att jag hade lite väl höga förväntningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Verkar inte finnas någon crack till PC än.. Tar oväntat lång tid må jag säga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 (redigerat) beställde igår kväll på game.se ... nuffin' today. rawr. Redigerat 10 November 2009 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Ska få det till jul... Eller om jag övertalar mamma att köpa det åt mig så kanske jag får det denna månad :) För hon och min bror var på en Pink konsert igår och jag fick inte följa med för jag gillar inte pink ... Då kanske jag får det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Ska få det till jul... Eller om jag övertalar mamma att köpa det åt mig så kanske jag får det denna månad :) För hon och min bror var på en Pink konsert igår och jag fick inte följa med för jag gillar inte pink ... Då kanske jag får det :) Då ville du inte följa med, du fick säkert men du ville inte för du tycker att ping är dålig (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) Verkar inte finnas någon crack till PC än.. Tar oväntat lång tid må jag säga ;)kom igår kväll, både razor och skidrow ( rekomenderar skidrow ) btw, använder endast crack för att jag inte orkar byta skiva varenda jävla gång man vill spela nåt annat Redigerat 11 November 2009 av msa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Ska få det till jul... Eller om jag övertalar mamma att köpa det åt mig så kanske jag får det denna månad :) För hon och min bror var på en Pink konsert igår och jag fick inte följa med för jag gillar inte pink ... Då kanske jag får det :) Då ville du inte följa med, du fick säkert men du ville inte för du tycker att ping är dålig (: Dom beställde biljetterna utan att jag visste nåt :( Jag fick inte följa med sa med sa mamma nu ... :/ + jag hatar pink Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (redigerat) Hur kan man acceptera att spelet innehåller en så löjligt kort enspelar-kampanj? Redigerat 12 November 2009 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Hur kan man acceptera att spelet innehåller en så löjligt kort enspelar-kampanj?Du får säga vad du vill bara du inte spoilar något om spelet i denna tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg