Champagne Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Hej! Skriv vad du gillar för musik och detaljer m.m.. Då kan jag granska det i huvudet och säga en låt du kanske gillar... En låt som jag börjar med att säga till alla är Takida - The things we owe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...8&start=468 Använd den tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Det är inte ens samma handling på trådarna tänk efter innan du kommer med onödiga anmälningar och kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Takida, haha. Nämen ok då. Kängpunk, d-takt, discharge liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag gillar bachata. Kan du hjälpa mig hitta någon bra låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag gillar Bob Dylan. Men det gör ingen annan, så jag känner mig ensam. Låt; Sad-Eyed Lady Of The Lowlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 har du nå tips på folk som gör remixer på alice in videolands låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. D-block & S-te-fan - sound of the thunder .D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 80-tals new wave och disco. Chop chop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. D-block & S-te-fan - sound of the thunder .D Redan hört^^ Om du kan nån bra äldre låt som inte varit med på fearfm top40 under 2008 så har jag nog inte hört den heller. Redigerat 11 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. D-block & S-te-fan - sound of the thunder .D Redan hört^^ Om du kan nån bra äldre låt som inte varit med på fearfm top40 under 2008 så har jag nog inte hört den heller. ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.