Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Mig har det hänt att jag fick nästan en talrik full med potatis på huvodet fast jag akta mig och jag körde bombout och jag missa korgen 20 gnr i rad!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Mig har det hänt att jag fick nästan en talrik full med potatis på huvodet fast jag akta mig och jag körde bombout och jag missa korgen 20 gnr i rad!!! Säkert att potatis tallriken inte träffade dig ändå? Syftar på grammatiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Varit en bättre dag än vanligt hittills :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Vårt lag förlorare på idrotten idag, enda "oturen" jag haft idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 En tant skrek åt oss i fem minuter på bussen, det är väl allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 POTATISMOS MENAR JAG ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag fick tvätta golv på lager och i frys på 7-Eleven. Ja jäklar vad otur man hadde idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) POTATISMOS MENAR JAG ;)Det spelar ingen roll, ditt första inlägg var fortfarande grammatiskt fel. OnT: Jag har varit sjuk ett tag, prövade att gå till skolan idag. Det var ett väldigt misstag för när jag kom hem hade jag 39,5 graders feber. Redigerat 13 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag vann INTE på triss :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag vann INTE på triss :(samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Shit.Är det därför jag fick bluescreen idag?Lol. Redigerat 13 November 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.