Distinction Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Joo, jag undrar vad dessa nummer betyder, ex. P17, P13 ,P12 Själv är jag P13. bara undrar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det är smilies som ändras beroende på hur omtyckt man är. P13 är standard för det ser lite ut som en gubbe som inte riktigt vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det är smilies som ändras beroende på hur omtyckt man är. P13 är standard för det ser lite ut som en gubbe som inte riktigt vet...Naj... hittade detta i ett hjälp forum. ""P" respektiv "F" berrättar vilket kön du har. Numren (XX) betyder hur gammal du är. Okej, men hur ändrar jag det? - Skicka ett privatmeddelande till admin via forumet. (Inskickat av Mezox)" kan låsas eller deletas nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 damnit Mezox :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det är smilies som ändras beroende på hur omtyckt man är. P13 är standard för det ser lite ut som en gubbe som inte riktigt vet...Naj... hittade detta i ett hjälp forum. ""P" respektiv "F" berrättar vilket kön du har. Numren (XX) betyder hur gammal du är. Okej, men hur ändrar jag det? - Skicka ett privatmeddelande till admin via forumet. (Inskickat av Mezox)" kan låsas eller deletas nu :) Rätt roligt att du postar innan du söker, med tanke på att det finns ett par tusen (?) liknande trådar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Naj... hittade detta i ett hjälp forum. ""P" respektiv "F" berrättar vilket kön du har. Numren (XX) betyder hur gammal du är. Okej, men hur ändrar jag det? - Skicka ett privatmeddelande till admin via forumet. (Inskickat av Mezox)" kan låsas eller deletas nu :) Förr kunde man inte ändra det själv, men nu kan du det i din presentation. damnit Mezox :angry:Haha xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 "Vid registrering samt vid inställning av kön och ålder så skall korrekta uppgifter uppges, användaren som inte gör detta riskerar varning eller avstängning." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Det är smilies som ändras beroende på hur omtyckt man är. P13 är standard för det ser lite ut som en gubbe som inte riktigt vet...Chagi har inte helt fel faktiskt, de visar oftast hur omtyckt man är. har man t.ex. P12 så ska man inte förvänta sig ett för varm välkomnande. under P12 brukar vara nästan jämställt med P12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Som sagt, besvarad och kolla innan du skapar såna här trådar. Låser för att undvika onödiga inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg