Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto

Rekommendera inlägg

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklara

Åk hem.

Åk tillbaka till där du skapades.

Borås?

 

Han menar nog din morsas livmoder.

 

Kan tyvärr inte återvända, 1. kan nog inte hålla andan, 2. min morsa skulle inte frivilligt låta mig åka tillbaka.

Så tyvärr, blir bara han som får åka hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

 

Man får älska sverige men då blir man kallad rasist.. Man får inte längre gå med Sverige tröjor på vissa skolor och inte ens spela nationalsången.. Det är förjävligt.. Många invandrare klagar på att sverige är så dåligt och allting men vad fan gör dom här då? Och ja, Jag tycker att vi borde skicka ut alla invandrare som inte sköter sig...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

 

Man får älska sverige men då blir man kallad rasist.. Man får inte längre gå med Sverige tröjor på vissa skolor och inte ens spela nationalsången.. Det är förjävligt.. Många invandrare klagar på att sverige är så dåligt och allting men vad fan gör dom här då? Och ja, Jag tycker att vi borde skicka ut alla invandrare som inte sköter sig...

 

Dem är här bara för deras egna land blir ner bombat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklara

Åk hem.

Åk tillbaka till där du skapades.

Borås?

 

Han menar nog din morsas livmoder.

 

Kan tyvärr inte återvända, 1. kan nog inte hålla andan, 2. min morsa skulle inte frivilligt låta mig åka tillbaka.

Så tyvärr, blir bara han som får åka hem.

 

Man behöver väl inte hålla andan för att komma in i livmodern? Eller, man behöver i alla fall inte hålla andan länge.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

Man får älska sverige men då blir man kallad rasist.. Man får inte längre gå med Sverige tröjor på vissa skolor och inte ens spela nationalsången.. Det är förjävligt.. Många invandrare klagar på att sverige är så dåligt och allting men vad fan gör dom här då? Och ja, Jag tycker att vi borde skicka ut alla invandrare som inte sköter sig...

 

De är här bara för deras egna land blir ner bombat.

 

Och därför har de rätt att förstöra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rasist? Skrattretande! Man får inte älska sitt eget jävla land för då blir man kallad rasist!

Visst får man älska Sverige, det är helt okej. Visst FÅR man hata invandrare, men då är man dum i huvudet. :)

Man får älska sverige men då blir man kallad rasist.. Man får inte längre gå med Sverige tröjor på vissa skolor och inte ens spela nationalsången.. Det är förjävligt.. Många invandrare klagar på att sverige är så dåligt och allting men vad fan gör dom här då? Och ja, Jag tycker att vi borde skicka ut alla invandrare som inte sköter sig...

De är här bara för deras egna land blir ner bombat.

 

Och därför har de rätt att förstöra?

 

Asmånga Svenskar förstör också för samhället, och jag ser det dagligen, det är bara en massa wannabe SD P12-14 som blivit grundlurade till botten. Jag gillar själv att folk är rakryggade om vad dem tycker om sitt land, men har aldrig stött på en rakryggad patriotsvensk, ser dem endast på Internet då det är deras gömställe.

 

Går inte och kalla sig för patriot om man är rädd och bli nedslagen för att älska sitt land, då är man inte patriotiskt, då sviker man sin nation =).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man behöver väl inte hålla andan för att komma in i livmodern? Eller, man behöver i alla fall inte hålla andan länge.

Käften, idiot.

Nu börjar du bara skriva idiotiska inlägg, så håll käften innan du skämmer ut dig.

 

Asmånga Svenskar förstör också för samhället, och jag ser det dagligen, det är bara en massa wannabe SD P12-14 som blivit grundlurade till botten. Jag gillar själv att folk är rakryggade om vad dem tycker om sitt land, men har aldrig stött på en rakryggad patriotsvensk, ser dem endast på Internet då det är deras gömställe.

 

Går inte och kalla sig för patriot om man är rädd och bli nedslagen för att älska sitt land, då är man inte patriotiskt, då sviker man sin nation =).

För det första, grattis på födelsedagen! =)

För det andra, detta är faktiskt sant, men jag har sett en massa rakryggade patriotsvenskar, såna som har hamnat i bråk för vad dom tycker och tror.

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...