fishmaster Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter. Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte. Aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Nästa gång, säg invandrare eller folk med annat ursprung. OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!! SÅ låter det andra alternativet Duh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!! SÅ låter det andra alternativet Duh Tror inte Norge tar in så många invandrare som vi gör, inte heller Danmark, Tyskland, Finland eller Ryssland. Dock inte säker, men hört att Sverige tar in nya varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter.Vart vill du komma? är svensken mindre värd för "den inte har någon kultur", är du rasist gentemot svenskar? Sen handlar väl vikingatiden mer om historia än om kultur? Men visst svensk kultur är väl plundring och våldtäkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!! SÅ låter det andra alternativet Duh Jag har ett annat ursprung men är ändå född i Sverige. Jag är stolt över att vara svensk och hatar mitt hemland. Jag både föddes och uppfostrades i Sverige och då kan man säga att jag är mer svensk än dig, det betyder att jag har rätt att reta dig för du är mindre svensk än mig. Låter det kul? Nej, så sluta vara så jävla fördomsfull. Det är Sveriges fel att invandrare flyger in som Islands-aska. Usch, gillar inte blattar...Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar...Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet. Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar... Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet. Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk! Vart vill du träffas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Blatte är väll dom som är mörkhyade? Själv så är jag inte Svensk men jag är inte en Blatte iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar... Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet. Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk! Vart vill du träffas? Ingenstans, skulle inte precis vilja skjuta skallen av någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Usch, gillar inte blattar... Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet. Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk! Vart vill du träffas? Ingenstans, skulle inte precis vilja skjuta skallen av någon? Du missade precis din chans, pöjk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 För mig är invandrare vem som helst som har invandrat i Sverige medan en blatte är någon som har ett annat ursprung, är jävligt kaxig och ska leka/vara kriminell för att det anses coolt, typ nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.