Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto

Rekommendera inlägg

Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter.

Försöker avgöra om du verkligen är så dum att du menar allvar eller inte.

Aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nästa gång, säg invandrare eller folk med annat ursprung.

 

OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!!

 

SÅ låter det andra alternativet Duh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!!

SÅ låter det andra alternativet Duh

Tror inte Norge tar in så många invandrare som vi gör, inte heller Danmark, Tyskland, Finland eller Ryssland. Dock inte säker, men hört att Sverige tar in nya varje dag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi prata om Svensk kultur på riktigt så handlar det om vikingar, inget annat, Sverige är uppbyggd av människor ifrån andra delar av världen, men pratar vi Svensk kultur så är det vikingadelen och det handlar om plundring och våldtäkter.

Vart vill du komma? är svensken mindre värd för "den inte har någon kultur", är du rasist gentemot svenskar?

 

Sen handlar väl vikingatiden mer om historia än om kultur?

 

Men visst svensk kultur är väl plundring och våldtäkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK jag blir sur på folk med annat ursrung för att folk med annat ursprung tar över Sverige, och det är jobbigt att folk med annat ursprung måste jämt fly till Sverige och varför kan inte folk med annat ursprung fly till Norge?! Alla svennar försvinner ju snart för folk med annat ursrung sprider sig här!!

 

SÅ låter det andra alternativet Duh

Jag har ett annat ursprung men är ändå född i Sverige.

Jag är stolt över att vara svensk och hatar mitt hemland.

 

Jag både föddes och uppfostrades i Sverige och då kan man säga att jag är mer svensk än dig, det betyder att jag har rätt att reta dig för du är mindre svensk än mig.

 

 

Låter det kul? Nej, så sluta vara så jävla fördomsfull.

Det är Sveriges fel att invandrare flyger in som Islands-aska.

Usch, gillar inte blattar...
Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch, gillar inte blattar...

Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet.

 

Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch, gillar inte blattar...

Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet.

 

Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk!

 

Vart vill du träffas?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch, gillar inte blattar...

Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet.

 

Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk!

 

Vart vill du träffas?

 

Ingenstans, skulle inte precis vilja skjuta skallen av någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Usch, gillar inte blattar...

Sverige lever på invandrare, gå in i varenda affär i stan, fråga om dom har iaf en som jobbar där som har ett annat ursprung, hittar du en affär som inte har det så köper jag ett vapen med ett skott, och du har tillåtelse att skjuta mig i huvudet.

 

Verkligen? Vet nämligen en godisaffär här som ägs av 1 person. En svensk!

Vart vill du träffas?

 

Ingenstans, skulle inte precis vilja skjuta skallen av någon?

 

Du missade precis din chans, pöjk.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...