Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag hatar inte invandrare, men alla invandrare där jag bor hatar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt...Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit.Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Hahaha vilken jävla reaktion. Ryssfemma, vafan? Det är ju fan inte sant. Så du påstår att talibaner som tvingar tjejer att ha på sig gardiner så man bara ser ögonen är bättre än att man smäller till en tjejs röv för att den är het? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Chansen finns att han menar att den bild folk har av talibaner inte är representativ för alla talibaner, men vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 svenskar är ju bra mera mogna än blattar som gjör så här jävla bra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Hahaha vilken jävla reaktion. Ryssfemma, vafan? Det är ju fan inte sant. Så du påstår att talibaner som tvingar tjejer att ha på sig gardiner så man bara ser ögonen är bättre än att man smäller till en tjejs röv för att den är het? Inte alla talibaner tvingar, så för att västvärlden har bredaste sexhandeln i världen när det gäller kidnappade tonåringar innebär det att alla som bor på väst trycker ner på kvinnor? Och ja, att tvinga en tjej att se snygg ut genom att inte äta på en vecka innan inspelning av en musikvideo är mer förtryck än att bära sjal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Hahaha vilken jävla reaktion. Ryssfemma, vafan? Det är ju fan inte sant. Så du påstår att talibaner som tvingar tjejer att ha på sig gardiner så man bara ser ögonen är bättre än att man smäller till en tjejs röv för att den är het? Inte alla talibaner tvingar, så för att västvärlden har bredaste sexhandeln i världen när det gäller kidnappade tonåringar innebär det att alla som bor på väst trycker ner på kvinnor? Och ja, att tvinga en tjej att se snygg ut genom att inte äta på en vecka innan inspelning av en musikvideo är mer förtryck än att bära sjal. Tvinga? Hon gör det frivilligt för pengarna medan kvinnorna där gör det för att inte få 100 piskrapp.Som att jämföra ägg och.. en stol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 svenskar är ju bra mera mogna än blattar som gjör så här jävla bra låtar Vafan.. vad säger dig att det är svenska svensson:ar som gjort den låten och inte ett gäng blattar som kan prata svenska? <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Hahaha vilken jävla reaktion. Ryssfemma, vafan? Det är ju fan inte sant. Så du påstår att talibaner som tvingar tjejer att ha på sig gardiner så man bara ser ögonen är bättre än att man smäller till en tjejs röv för att den är het? Inte alla talibaner tvingar, så för att västvärlden har bredaste sexhandeln i världen när det gäller kidnappade tonåringar innebär det att alla som bor på väst trycker ner på kvinnor? Och ja, att tvinga en tjej att se snygg ut genom att inte äta på en vecka innan inspelning av en musikvideo är mer förtryck än att bära sjal. Tvinga? Hon gör det frivilligt för pengarna medan kvinnorna där gör det för att inte få 100 piskrapp.Som att jämföra ägg och.. en stol? Om hon inte gör det förlorar hon jobbet och blir stämd, så som många företag tar del på sina problem. Sen har du glömt sexhandeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Lite offtopic nu men, vill inte alla talibaner inskränka kvinnors rättigheter osv? Jag trodde det var det som utmärkte en taliban eftersom att det vara det som hände när det hade makten. Och att inskränka kvinnors rättigheter osv hotar ju västvärlden på ett sätt... Nej det vill inte dem alla, problemet är att journalister aldrig vågat åka till Afghanistan så människor t.ex i Sverige väljer att lita på amerikansk media, finns väldigt få svenska journalister som åker dit. Jag kan nog säga att västvärldens syn på kvinnor är värst, liksom ungdomar lär sig idag av musiken idag att man ska pimpa runt tjejer. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! HAHAHA! HAHA! Hahaha vilken jävla reaktion. Ryssfemma, vafan? Det är ju fan inte sant. Så du påstår att talibaner som tvingar tjejer att ha på sig gardiner så man bara ser ögonen är bättre än att man smäller till en tjejs röv för att den är het? Inte alla talibaner tvingar, så för att västvärlden har bredaste sexhandeln i världen när det gäller kidnappade tonåringar innebär det att alla som bor på väst trycker ner på kvinnor? Och ja, att tvinga en tjej att se snygg ut genom att inte äta på en vecka innan inspelning av en musikvideo är mer förtryck än att bära sjal. Tvinga? Hon gör det frivilligt för pengarna medan kvinnorna där gör det för att inte få 100 piskrapp. Som att jämföra ägg och.. en stol? Om hon inte gör det förlorar hon jobbet och blir stämd, så som många företag tar del på sina problem. Sen har du glömt sexhandeln. Så du säger att 100 piskrapp på den kvinnliga kroppen är så mycket mildare än 4-5 tusen i böter?Aight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala.Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.