Lynott Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Pirates of the Caribbean trilogin León Butterfly Effect Nyckeln till friheten ...Allt med Luc Besson och det äldre med Tim Burton typ Batman Returns och Edward Scissorhands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaizR Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Hmm ... Armageddon och The Rock är mina favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag har kanske skrivit i denna tråd redan? mej jag rekommenderar airplane 1 & 2. The Simpsons Movie, ni som inte sett den. Se den. Jag brukar inte se filmer flera gånger. Men både airplane och the simpsons movie har jag sett flera gånger. (I och med att admin sa att vi skulle skriva favoritfilmer i denna tråd, så gör jag denna "bump") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Måste lägga till dom här i listan: Transporter och Transporter 2 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Den 'heliga' trion är väl: Memento, The Prestige och Inception. (ingen speciell ordning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Rocky filmerna, Rambo filmerna och... ja, allt med Sylvester Stallone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ossian777 Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 min är sonic The hedgeog solsidan tom and jerry min daddy är stenhård på att inte se typ vuxen movies!!! men star wars är ju helt okej antar jag? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 (redigerat) Die Hard serien, snuskigt bra. Grym action! Redigerat 29 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 The dark knight 8 Mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 127 timmar verkar ju grymt intressant, längtar tills den har premiär. http://www.sf.se/filmer/film/31000711/127-Timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Lägger till Waist Deep i listan, skit-sjuk film! En "Måste ses" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Lägger till shooter i listan av mina favorit filmer (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.