FreakyStyley Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 This is England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2011 The Expendables. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Jag lägäger till The Naked Gun Trilogyn i listan. Asså filmerna har så efterblivet humör att jag börjar gråta när jag ser filmerna (av skratt då) Det är typ som en Parodi av dödligt vapen, men handlar om andra saker. MÅSTE SES! Detta är också en rekommendation åt er som gillar typ scary movie, har typ sådan humör fast bättre! Ger filmerna 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 27 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2011 Kikis Expressbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 (redigerat) Måste säga Grown upps :D Redigerat 9 April 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 blues brothers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 8 mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2011 8 milehåller fan med den äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Jag lägäger till The Naked Gun Trilogyn i listan. Asså filmerna har så efterblivet humör att jag börjar gråta när jag ser filmerna (av skratt då) Det är typ som en Parodi av dödligt vapen, men handlar om andra saker. MÅSTE SES! Detta är också en rekommendation åt er som gillar typ scary movie, har typ sådan humör fast bättre! Ger filmerna 10/10Att jämföra Naked Gun triogin med Scary Movie är en djup förolämpning <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2011 Jackass 3(D) Bästa på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FastDebridcom Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 50 First Dates Water World Detroit Rock City Enemy At The Gates ...och det senast JACKASS 3D!!! Min topp 5 favoriter i slumpmässig ordning haha jag kan inte välja bara en eftersom de alla är bra för mig ... hahaha fred! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 Givetvis är det svårt att bara välja en, men om jag måste välja en så får det nog bli Teshigaharas mästerverk: Woman in the Dunes Det är svårt att blunda för allt fantastiskt foto som den här filmen innehåller. Det som jag gillade mest var nog de bildkompositioner där det bildades mönster i sanden. Men även det mikrobiologiska fotot, de surrealistiska inslagen, och en hel del vinklar imponerade. Välgjord och detaljrik film som verkligen är sjukt snygg. Musiken, skådespeleriet, och dialogen förtjänar rikligt med applåder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.