Hoppa till innehåll

Vad Är Det Svåraste Qwestet


dredlord127
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

While Guthix sleeps, Mourning ends part 2, Monkey Madness, Regicide, Desert treasure och Lunar Diplomacy.

 

Ps.. Jag gjorde ALLA f2p questar utan Quest helper.

Lunar Diplomacy e ju långt ifrån svår... Varken den eller Dream Mentor.

 

Wow... Alla f2p utan queste helper... Jag gjorde Dream mentor utan quest helper, och det ett master quest...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mourning ends Pt 2 är den enda som är riktigt svår. Dom flesta andra som anses som svåra, White guthix sleeps och liknande tar ju bara en jävligt lång tid.

Har själv quest cape, ja vet ;)

 

Redigerat av Water Melon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gjorde Recipe for Disaster häromdagen. Den var inte så svår.

 

Sen vill jag be er att sluta skriva alla quests ni hittar högst upp på master-listan. T.ex. är Forgiveness of a Chaos dwarf med där när den egentligen är sjukt enkel. Lunar Diplomacy är inte heller svår alls.

 

Av de quest jag har gjort hitintills så är One small favour väl störigast. Svårast har väl Desert Treasure varit. Monkey Madness är smått irriterande den med.

 

Allmänt gäller i RS att questen i sig inte är så svåra. De kan vara långa men det smärtsamma med många quests är att builda requirments för dem.

 

Sen har jag inte gjort M.E.-serien än så det vet jag inget om.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

svåraste e väll questen nomand's requim:) lol

Både ja och nej.

Allt man gör i questen innan nomad är enkelt, tar kanske 20 minuter. Det enda svåra är när man slåss med nomad, finns många spelare på lvl 138 som har dött. Själv så har jag spenderat lite över 10m på att försöka döda honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

När jag spelade förr i tiden tyckte jag i alla fall att Monkey Madness var den svåraste questen (för att den var så jobbig) av de som jag hade gjort. Desert Treasure var enligt mig både den roligaste och en av de svåraste också, starkt rekommenderad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Har quest cape nu. Det här är vad jag tycker:

 

Svåraste quest (fight): Nomad's requiem (Blood runs deep tvåa)

Svåraste quest (annoyance/puzzle): Mourning's End part II

Roliga quests: While Guthix Sleeps, Love story, Within the light, Desert Treasure och kanske A void dance.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...