Hoppa till innehåll

Sony Vs Nintendo Vs Microsoft.

Nacke3000

Vilken är bäst?  

66 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Tjena!

Jag blev sugen på att göra en omröstning av företagen.

Här kan man även diskutera varför jusst erat favorit företag är bäst!

Jag gillar ``SONY´´

Ha så kul och GOD JUL!

ps. Vissa av dessa företagen gör många saker. Men nu menar jag alltså vilken ni gillar mest i spelens värld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 94
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Stod mellan Sony och Nintendo. Tog Sony.

Just därför att jag har aldrig gillat Microsoft. Det enda de är bra på är operativsystem och de har ändå många brister (i synnerhet Vista) och deras 360 känns ofärdig. De skulle ha väntat ett år till med den och fixat dess brister, men det gjorde de inte för att de är så pengar kåta. Sony kan man alltid lita på, deras grejer är alltid av högsta klass. Sedan har vi Nintendo, finns inte mycket att säga förutom att de har en väldig fantasi och gör skit roliga spel.

EDIT: Grammer wrong everywhere :S

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

microsoft är kanske bra på att göra datorer men annars failar dom med xbox. dom är värkligen dåliga på det. tycker dom borde fortsätta göra datorer. för att xbox har fotfarande rrod man måste betala för live sen måste man köpa batterier för xbox.

Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...